אופיס 15: החל שלב המבחנים הטכניים

בשלב הנוכחי, Technical Preview, מזמינה מיקרוסופט לקוחות ותיקים ומוכרים לבחון גרסאות אלפא ראשונות של אופיס 15 ולספק משוב לקראת הגרסאות הבאות של החבילה ● השלב הנוכחי קודם למבחני הבטה הציבוריים, שאמורים להתחיל בקיץ הקרוב

הגרסה הבאה של חבילת אופיס (Office), שמכונה אופיס 15 (Office 15), עברה לשלב של Technical Preview – כך נמסר אתמול (ב') ממיקרוסופט (Microsoft). שלב זה קודם למבחני הבטה הציבוריים, שאמורים להתחיל בקיץ הקרוב.

מיקרוסופט סירבה להרחיב בפרטים, אך לטענת פי. ג'יי. היו, סגן נשיא בחטיבת האופיס של החברה, "מדובר בפרויקט השאפתני ביותר שנעשה בחטיבה עד כה".

בהודעה שפרסם בבלוג ציין היו, כי "היעד שלנו בפיתוח של אופיס 15 היה לעדכן בו זמנית את הגרסאות המיועדות לשירותי ענן, לשרתים, למחשבי PC ולמכשירים ניידים – של תוכנות אופיס, אופיס 365, SharePoint ,Lync ,Project ,Visio ואקסצ'יינג' (Exchange). זאת, מתוך שאיפה לסייע למשתמשים באופיס 15 לעבוד, לשתף ולנהל תקשורת בצורה חכמה ומהירה מאי פעם".

בשלב ה-Technical Preview מזמינה מיקרוסופט לקוחות ותיקים ומוכרים לבחון גרסאות אלפא ראשונות של אופיס 15 ולספק משוב לקראת הגרסאות הבאות של החבילה. הבחינה נעשית לאחר חתימה על הסכמי סודיות.

היו הבטיח למסור פרטים נוספים לקראת השחרור של גרסאות הבטה של החבילה, בקיץ הקרוב.

בניגוד לחלונות 8 (Windows 8), שביחס אליה מרבה מיקרוסופט לשחרר פרטים לקראת ההשקה המתוכננת, הרי שביחס לחבילת האופיס הבאה היא ממעטת לעשות זאת. לא מעט ביקורת נמתחה על מיעוט החידושים בגרסה הנוכחית של אופיס בהשוואה לגרסה הקודמת, וכעת נותר לראות אם הגרסה הבאה תפגין חדשנות רבה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים