אינטל תקנה חבילה של פטנטים מ-RealNetworks תמורת 120 מיליון דולרים

על פי ההסכם בין שתי החברות תרכוש אינטל מ-RealNetworks 190 פטנטים ו-170 בקשות לפטנטים ● עם זאת, אף על פי שתעביר את הפטנטים לידי אינטל, אמורה RealNetworks להשאיר בידיה את הרישיון להשתמש בהם

אינטל (Intel) ו-RealNetworks, מהחברות המוכרות והוותיקות יותר בתחום המדיה הדיגיטלית שמופצת באמצעות האינטרנט, חתמו השבוע על הסכם שלפיו אינטל תרכוש מחברת המדיה 190 פטנטים ו-170 בקשות לפטנטים. מדובר בעסקה שאם תאושר, תזרים לקופתה של RealNetworks כ-120 מיליון דולרים. עם זאת, אף על פי שתעביר את הפטנטים לידי אינטל, אמורה RealNetworks להשאיר בידיה את הרישיון להשתמש בהם.

לפי RealNetWorks, היא תשתמש בכסף שייכנס לקופה לאחר הרכישה כדי לחזק את ההשקעות שהיא מבצעת בשווקים חדשים. זאת, תוך כדי שהיא תמשיך לשמור על העסקים הנוכחיים שלה בתחום המדיה, כולל פיתוח ועדכון מקודדי אודיו ו-וידיאו, וכולל הצעת היכולות שלה כמוצרי ושירותי תוכנה כשירות (SaaS). שתי החברות אף אמורות לשתף פעולה של מקודדים ותוכנות קידוד עבור הדור הבא של התוכנות המוצעות בשוק הזה.

עבור אינטל מדובר בעוד צעד שאמור לחזק את ההשקעות הנוכחיות שלה בניסיונות לפרוץ לשווקים חדשים. "אנחנו מאמינים שההסכם הזה משפר את היכולת שלנו להמשיך להציע חוויות עשירות יותר ופתרונות חדשניים למשתמשי קצה לרוחב כל ספקטרום ההתקנים, כולל באמצעות מחשבי Ultrabook, טלפונים חכמים ומדיה דיגיטלית", אמר בעת החתימה על ההסכם רנה ג'יימס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת התוכנה והשירותים של אינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים