תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אלן ג'ילס, מנהל EMEA של שירות MaaS360 ב-Fiberlink, מגיע לישראל כדי לקדם את פתרון ה-MDM בענן של החברה

31/01/2012 13:33

Fiberlink, החברה בעלת פתרון MaaS360 המבוסס ענן המוביל בתחום ניהול התקנים ניידים וניהול יישומים, הכריזה לאחרונה על מינוי של אלן ג'ילס, לתפקיד מנהל אירופה והמזרח התיכון. מינויו של ג'ילס התבקש לאור ההתרחבות המהירה של פתרון ה-MDM מבוסס ענן של Fiberlink ברחבי העולם, באירופה ואף בישראל – בה החברה מיוצגת על ידי חברת Mobility in Cloud, הפועלת כנציגה ושותפה עסקית של החברה, ומנהלת את מערך ההפצה של הפתרון בישראל – הן עצמאית והן באמצעות משווקים מקומיים.

"עם כניסת הסמארטפונים והטאבלטים לארגונים, האתגר לאבטח ולאכוף עליהם מדיניות ארגונית מידית וגמישה על ההתקנים הניידים, הפך למורכב יותר", אמר ג'ילס. "MaaS360 מספק פתרון ייחודי של MDM בענן אמיתי, שהופך את דרך ההתמודדות עם הבעיה להרבה יותר נוח, מאפשר גישה ליבראלית יותר לתופעת ה-BYOD (ר"ת Bring you on Device), תוך עמידה בדרישות המשפטיות, ובדרישות הטכנולוגיות של מנהלי ה-IT ואבטחת המידע בארגונים. שנת 2012 תהיה שנה עם עדיפות עליונה לפתרונות MDM בענן ואני שמח להצטרף לצוות Fiberlink ולעזור לשותפה שלנו, Mobility in cloud, בתקופה זאת של גידול מהיר בכל המגזרים", הוסיף ג'ילס.

דודו אדי, מנכ"ל Mobility in cloud. צילום: מושיק ברין, יח"צאלן ג'ילס הצטרף ל-Fiberlink מחברת Exictor, שם שימש בתפקיד סגן נשיא לפיתוח עסקי. לפני כן שימש בתפקידי מפתח בסוני אריקסון ובחברת RIM – מפתחת הבלקבר. אלן מצטיין ביצירת גידול עסקי בכל התפקידים אותם מילא והוא מונה לתפקיד כדי לבסס את מעמדה של Fiberlink ושל פתרון MaaS360 כמוביל באירופה ובמזרח התיכון בדומה לחוזק הפתרון בארה"ב.

דודו אדי, מנכ"ל Mobility in cloud: "הצטרפותו של אלן ג'ילס מחזקת אף יותר את המסר המרכזי שלנו שענן הוא הפתרון הנכון וההכרחי בכל הנוגע ל-MDM, בשל כל השינויים התכופים במערכות ההפעלה של מכשירי סמארטפונים וטאבלטים, שאט-אט תופסים נתח לא מבוטל בארגונים. הצטרפותו של אלן רק מחזקת את הטענה ש-MaaS360 הוא הפתרון שיכול לספק מענה הולם לצרכים אלו. בכנס מובילטי 2012 הקרוב אפשר יהיה לפגוש אותנו ואת אלן ג'ילס ולשמוע ישירות את הכיוון שאליו עולם ה-MDM הולך".

אירועים קרובים