סקר: 75% מהאמריקאים משתמשים בסלולרי גם בשירותים
מבין 1,000 הנשאלים הודו 63% כי הם ענו לשיחה שהתקבלה בזמן שהם היו בשירותים, 41% הודו שמדי פעם הם אפילו יזמו שיחה קולית או משלוח הודעות טקסט ו-38% אמרו שהם גולשים מדי פעם באינטרנט במקביל לשהותם בשירותים ● אולם, השימוש בטלפון החכם בשירותים אינו מבוצע רק לשם ההנאה שבכך: לא פחות מ-20% מהגברים שהשתתפו בסקר סיפרו שמדי פעם הם משתתפים בשיחות טלפון שקשורות לעבודה, וזאת לעומת 13% מהנשים שהשתתפו בסקר
75% מהאמריקאים משתמשים לעתים בטלפון הסלולרי שלהם בחדר האמבטיה, גם כשהם מתפנים או מתקלחים, ושליש מביניהם עושים זאת בקביעות – כך עולה מסקר חדש של חברת המחקר 11mark.
מבין 1,000 הנשאלים הודו 63% כי הם ענו לשיחה שהתקבלה בזמן שהם היו בשירותים ואילו 41% הודו שמדי פעם הם אפילו יזמו שיחה קולית או משלוח הודעות טקסט. 67% מבין הנשאלים סיפרו שהם בעיקר קוראים הודעות טקסט, ואילו 38% אמרו שהם גולשים מדי פעם באינטרנט במקביל לשהותם בשירותים.
אולם, השימוש בטלפון החכם בשירותים אינו מבוצע רק לשם ההנאה שבכך: לא פחות מ-20% מהגברים שהשתתפו בסקר סיפרו שמדי פעם הם משתתפים בשיחות טלפון שקשורות לעבודה, וזאת לעומת 13% מהנשים שהשתתפו בסקר.
במהלך השהייה בשירותים המשתמשים מפעילים גם יישומים מסוגים שונים ומשונים, והסקר מצא שככל שהדור מתקדם יותר, כך השימוש ביישומים בשירותים מרובה יותר. כך, 59% מבני דור ה-Y משתמשים ביישומים בשירותים (ו-16% מהם אפילו ביצעו רכישה באינטרנט בזמן שהותם שם) לעומת 43% מבני דור ה-X, ו-22% מבין המשתמשים המבוגרים יותר.
"הכתובת נמצאת על קיר השירותים", אמרה ניקול ברדט, מנהלת ב-11mark. "המחקר הזה מאשר את מה שכולנו יודעים – שהמקום הפרטי האחרון כבר אינו פרטי בכלל. תופעת 'הנייד בכל מקום' מביאה עימה מגוון של הזדמנויות חדשות עבור תקשורת תבונתית".
תגובות
(0)