HP ישראל הקימה אתר DRP באירוח עבור כ.א.ל. ההיקף: 30 מיליון שקלים

הפרויקט, אותו הובילה חטיבת השירותים העסקיים ב-HP ישראל, כלל העברת חלק מהציוד מהאתר הקיים של כ.א.ל בראשון לציון, לאתר באירוח, בקמפוס HP ביהוד ● בנוסף כלל הפרויקט כמה תתי-פרויקטים ובהם שדרוג של כלל מערכות ה-DR, חיבור של שני קווי Dark Fiber בין האתר הראשי לאתר ה-DR החדש והקמת מערכות אחסון חדשות ● רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בכ.א.ל: "אתר הגיבוי החדש צפוי לתת לנו מענה הולם לתוכנית ההמשכיות העסקית של החברה, באופן שיאפשר המשכיות עסקית וזמינות מירבית"

HP ישראל הקימה עבור כ.א.ל אתר DRP באירוח. היקפו של הפרויקט, שארך כחצי שנה והסתיים באחרונה, עומד על 30 מיליון שקלים.

הפרויקט, אותו הובילה חטיבת השירותים העסקיים ב-HP ישראל, כלל העברת חלק מהציוד מהאתר הקיים של כ.א.ל בראשון לציון, לאתר באירוח, בקמפוס HP ביהוד. HP ישראל תכננה והקימה את האתר ותהיה אחראית גם לתחזוקה שלו. האתר החדש מהווה חלק מתוכנית ההמשכיות העסקית (BCP) של כ.א.ל לעתות חירום, והוא עומד בתקן Tier 3, המטפל בהיבטי יתירות, שרידות ואבטחת מידע ברמות גבוהות יותר.

הפרויקט כלל כמה תתי-פרויקטים ובהם שדרוג של כלל מערכות ה-DR, חיבור של שני קווי Dark Fiber בין האתר הראשי לאתר ה-DR החדש והקמת מערכות אחסון חדשות. השלב הקריטי האחרון בפרויקט היה העברת הדטה סנטר בכללותו לאתר החדש, פעולה שנעשתה בתוך פחות מיממה. עוד כלל הפרויקט שדרוג של מערכות ה-IT והאחסון, וכן פריסת רשת תקשורת חדשה.

לצורך הקמת האתר הוכשר מתקן אירוח ייעודי, בו הוקמו מערכות מיגון ואבטחה, ושולבו פתרונות לניטור כלל המערכות האלקטרו-מכניות, ובהן חשמל, מיזוג אוויר, גילוי הצפה ועוד. מערכות ה-IT שהוטמעו הן של HP, נט-אפ (Netapp), סיסקו (Cisco), ארטנט, Ciena, פורטינט (Fortinet) ו-EM.

את הפרויקט הובילו אנשי כ.א.ל, כשהתכנון והביצוע נעשו על ידי חטיבת השירותים הטכנולוגיים של HP בשיתוף Energyteam ו-HP CFS – קבוצת הייעוץ הגלובלית של HP להקמת מתקנים קריטיים, המתמחה ביישום תפיסה של IT ירוק, לחיסכון בעלויות האנרגיה. עוד היו שותפים לפרויקט פרטנר, בזק, הוט והאחים יששכר.

האתר תוכנן לאפשר התנהלות עסקית תקינה גם במצבי אסון כגון מלחמה, אסון טבע או פגיעה נקודתית במשרדי החברה, תוך תכנון ארוך טווח של המשך הצמיחה והתרחבות הצרכים של כ.א.ל.

רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בכ.א.ל, אמר כי "אתר הגיבוי החדש ביהוד צפוי לתת לנו מענה הולם לתוכנית ההמשכיות העסקית של החברה, באופן שיאפשר המשכיות עסקית וזמינות מירבית. אלה יאפשרו לנו לתת מענה ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים גם בזמן חירום".

ריקי אביב, דירקטור חטיבת שירותים עסקיים ב-HP ישראל, אמרה כי "האתר החדש הותאם לדרישות המיוחדות של כ.א.ל, והוא מבטיח את המשכיות התפקוד של מערכות ה-IT של החברה בשעת חירום. הוא תוכנן בדגש על שרידות מירבית, עמידה בכל התקנים הרגולטוריים הנדרשים, גמישות לצמיחה עתידית בהתאם להתפתחות העסקית של החברה וחיסכון משמעותי בצריכת החשמל. זאת, לצד שמירה על איכות הסביבה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים