ניל יאנג: עבדתי עם סטיב ג'ובס על פיתוח של תצורת אודיו באיכות גבוהה במיוחד

בראיון שהעניק לבלוג All Things Digital אמר יאנג, כי תצורת MP3 משמרת "5% בלבד מהנתונים שהיו בהקלטה המקורית" ומשום כך יש צורך בתצורה של מוזיקה דיגיטלית בעלת "אבחנה גבוהה", שתציע איכות דומה לאיכות המקורית ● יאנג ציין, כי נועד עם ג'ובס ושקד עמו על פיתוח של פיתרון כזה, אך "לא קרה הרבה" מעבר לכך ● יאנג הוסיף וציין, כי ג'ובס, מנכ"ל החברה שהובילה את מהפכת המוזיקה הדיגיטלית, היה למעשה חובב של תקליטי ויניל

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

הזמר והיוצר הידוע ניל יאנג גילה בראיון שהעניק, כי שקד יחד עם מנכ"ל אפל (Apple) המנוח, סטיב ג'ובס, על פרויקט לפיתוח תצורה חדשה של מוזיקה דיגיטלית, שתאפשר להציע שירים להורדה באיכות קרובה לאיכות של הקלטה באולפן.

בראיון שהעניק לבלוג All Things Digital לקראת הפתיחה של ועידת D: Dive Into Media אמר יאנג כי תצורת MP3 משמרת "5% בלבד מהנתונים שהיו בהקלטה המקורית". משום כך, על פי יאנג, יש צורך בתצורה של מוזיקה דיגיטלית בעלת "אבחנה גבוהה", שתציע איכות דומה לאיכות המקורית.

קבצים בעלי "אבחנה גבוהה" יהיו בעלי נפח רב, אך יאנג מאמין כי יש מקום להציע קבצים כאלה להורדה, כאשר הורדה של שיר תימשך כ-30 דקות, בצד מכשיר מיוחד דוגמת נגן iPod שיציע נפח אחסון ל-30 אלבומים כאלה. יאנג ציין, כי נועד עם ג'ובס ושקד עמו על פיתוח של פיתרון כזה, אך "לא קרה הרבה" מעבר לכך.

יאנג הוסיף וציין, כי ג'ובס, מנכ"ל החברה שהובילה את מהפכת המוזיקה הדיגיטלית, היה למעשה חובב של תקליטי ויניל. "סטיב ג'ובס היה חלוץ המוזיקה הדיגיטלית והתרומה שלו הייתה עצומה. אבל, כשהגיע הביתה הוא האזין לתקליטי ויניל. ואני מאמין שאילו היה חי מספיק זמן, היה מוציא אל הפועל את מה שאני מדבר עליו".

לא ניתן היה לקבל תגובה מדובר אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים