גלאסהאוס שדרגה את תשתיות ה-DB וה-DR של חברת הביטוח אליהו בפרויקט שהיקפו מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט שודרגה סביבת הייצור וסביבת הבדיקות של אליהו מגרסה 9 של אורקל לגרסה 11gR2, ושופרה גם מוכנות הארגון לאירוע אסון על ידי מימוש תשתיות פתרון להמשכיות עסקית ● כמו כן, הוטמעה במהלך הפרויקט מערכת לניהול בסיסי נתונים של אורקל, שתאפשר לחברה שיפור בניצולת התשתית, שיפור ביצועים ויכולת אבטחת נתונים טובה יותר ● אפרים אקרלינג, מנמ"ר אליהו: "הפרויקט מעניק לחברה חוסן רב, וללקוחותיה את הביטחון שהמידע מאובטח"

גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל השלימה בימים אלה פרויקט לשדרוג תשתיות מסדי הנתונים וההתאוששות מאסון של אליהו חברה לביטוח. הפרויקט התבסס על פתרונות של אורקל (Oracle) ובוצע מבלי להשבית את פעילות הארגון ומשתמשיו. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מומחים בתחום העריכו שפרויקטים דומים בחברות מקבילות בעיסוקן ובגודלן, נאמדים בכ-200 עד 300 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט, שדרגה גלאסהאוס את סביבת הייצור וסביבת הבדיקות של אליהו מגרסה 9 של אורקל לגרסה 11gR2. תהליך השדרוג בוצע במהירות ומחוץ לשעות פעילות הארגון, כדי למנוע פגיעה בשירות למשתמשים. עם זאת, התהליך תוכנן ובוצע תוך שמירה כפולה על המידע, הכנת תרחישי נסיגה (Fall Back) לכל נקודה קריטית בתהליך ובדיקה תשתיתית ואפליקטיבית מקיפה לפני החזרה לשגרת העבודה.

כחלק מהפרויקט שופרה גם מוכנות הארגון לאירוע אסון על ידי מימוש תשתיות פתרון להמשכיות עסקית. הפתרון שמומש מתבסס על Oracle Data Guard בגרסתו העדכנית, המאפשר יצירה, תפעול ניהול וניטור של בסיסי נתונים משניים. הפתרון נועד להבטיח שרידות וזמינות המידע בעת אסון פיזי או לוגי למידע, תוך שמירה על שלמותו (Consistency) ברמה האפליקטיבית (ברמת הטרנסקציה הלוגית). כמו כן, מאפשר הפתרון לבצע תירגול וסימולציות למצב אסון באופן פשוט ויעיל.

גלאסהאוסלהשלמת הפתרון, הוטמעה במהלך הפרויקט מערכת לניהול בסיסי נתונים המבוססת על Oracle Enterprise Manager – DBConsole. השדרוג יאפשר לחברה שיפור בניצולת התשתית, שיפור ביצועים ויכולת אבטחת נתונים טובה יותר. פתרון ה-DataGuard מאפשר את היכולת לעבור אל סביבת ה-DR בקלות ובמהירות גבוהה יותר, תוך שמירת המידע באתר ה-DR מסונכרן ושלם ברמה האפליקטיבית  עם המערכות בסביבת הייצור.

אפרים (אפרי) אקרלינג, מנהל אגף מערכות המידע באליהו, מסר כי "כחברת ביטוח ותיקה ואיתנה, אליהו רואה חשיבות רבה בשימוש בתשתיות ניהול המידע וגיבוי הנתונים המתקדמות ביותר. הפתרונות שהטמיעה גלאסהאוס בפרויקט מעניקים לחברה חוסן רב, וללקוחותיה את הביטחון שהמידע מאובטח".

לדברי זהר אלקים, מנהל תחום בסיסי הנתונים בגלאסהאוס, "השדרוג שבוצע במסגרת הפרויקט מביא את אליהו לחזית הטכנולוגיה מבחינת גרסת בסיס הנתונים שלה, ומאפשר לה להשתמש בפתרונות מתקדמים לצורך שיפור זמינות ויציבות המערכות, שיפור ביצועי המערכות ושיפור באבטחת המידע של בסיסי הנתונים לצורך התאמה לתקני התעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים