ריצ'רד צ'יימברס, IIA העולמי: "אל למבקר הפנים להיות שאנן אל מול הסיכונים"

"על מבקרי הפנים לבחון בכל פעם מחדש את כלל הסיכונים בארגון, לזהות את הסיכונים החדשים ולנהל אותם", אמר צ'יימברס, נשיא ומנכ"ל איגוד המבקרים הפנימיים העולמי ● לדבריו, על מבקר הפנים לשפר את מעמדו ולהבטיח לו מקום טוב ונכון בארגון

"אנחנו נוטים לערוך ביקורת באזורים בארגון שנוח לנו להתבונן בהם, אולם אל לנו להיות שאננים. על מבקרי הפנים לבחון בכל פעם מחדש את כלל הסיכונים בארגון, לזהות את הסיכונים החדשים ולנהל אותם", כך אמר ריצ'רד צ'יימברס, נשיא ומנכ"ל IIA העולמי, איגוד המבקרים הפנימיים.

צ'יימברס היה אורח הכבוד ודובר המפתח בכנס "הביקורת הפנימית 2012". הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה.

הוא אמר שה-IIA העולמי מונה 173 אלף חברים ב-165 מדינות. לדבריו, על מבקר הפנים לשפר את מעמדו ולהבטיח לו מקום טוב ונכון בארגון. הוא הדגיש את חשיבות חילופי המידע בין חברי הארגון, "על מנת לקבל זוויות מחשבה רעננות לגבי האופן בו ניתן לבצע את תפקידם טוב יותר". בהתייחסו להקמת האיגוד הישראלי החדש אמר צ'יימברס, כי "אנחנו עובדים עימו בשיתוף פעולה עמוק. הבחנתי בהתלהבות ובחדוות העשייה של חברי ההנהלה בארגון".

ד"ר זיו רייך, נשיא IIA ישראל. צילום: קובי קנטור"חלה חובה על המבקרים הפנימיים להשקיע בעוד ועוד השתלמויות, הדרכות, הכשרות וסמינרים, על מנת להפוך ליותר ויותר מקצוענים ומקצועיים", הדגיש צ'יימברס. "חלק מתפקיד מבקר הפנים הוא שיווק עצמי של תפקידו, והחצנה וביטוי הערך של התפקיד. זאת, לצד יצירת יותר תקשורת עם חברי ההנהלה ובעלי תפקידים מרכזיים בארגון, יחד עם תיאום ציפיות מול בעלי המניות של החברה".

היעדים של IIA ישראל

ד"ר זיו רייך, נשיא IIA ישראל, אמר ש-"בעולם הגלובלי עולה חשיבות התפקיד של מבקר הפנים הארגוני". הוא תיאר כמה מיעדי הארגון שבראשו הוא עומד: לחזק את הרגולציות בתחום, להעמיק את הפיקוח והבקרה עליו ולהכניס יותר היבטים אקדמיים למקצוע. "נכניס אקדמיזציה מלאה לתואר ראשון ושני", אמר ד"ר רייך. "נכניס מסלול כתואר אקדמי כבר בשנת הלימודים הקרובה".

"הקמנו את הסניף הישראלי החדש של IIA לפני שנה", המשיך. "אנחנו זוכים להכרה של הגוף העולמי. יש לנו כבר 650 חברים והרשימה הולכת וגדלה. אני מעריך שמהר מאוד נעבור את מחסום ה-1,000 חברים באיגוד. אנחנו פתוחים לקבל את כל אלה שרוצים לעסוק בתחום – הצטרפו אלינו. אל לנו לנוח על זרי הדפנה, עלינו להמשיך ולפעול במרץ".

IIA

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ותיק בתחום

    בהצלחה לד"ר זיו רייך וללשכה העולמית

  2. עמית למקצוע

    כל הכבוד ד"ר זיו רייך - תצעיד את המבקרים הפנימיים קדימה

  3. עמית

    ד"ר זיו רייך מסתמן כמינוי מקצועי ונכון - בהצלחה

  4. עמית למקצוע

    ד"ר זיו רייך נראה כבחירה מצויינת - שיהיה בהצלחה

אירועים קרובים