דלפו לרשת תמונות של בלקברי 10

דגם "לונדון" של בלקברי 10, שתמונותיו דלפו לרשת נראה כמכשיר עם תפיסה עיצובית חדשה - ללא מקלדת ● בעבר ציינה החברה כי מכשיר הבלקברי 10 לא יושק לפני סוף 2012, כך שלחברה יש עוד זמן רב לתכנן את עיצוב המכשיר עד לדגם הסופי, ובהחלט רבים הסיכויים שעד אז הוא ייראה שונה גם מהתמונות המודלפות האחרונות

רמז חדש לאיך עשוי להיראות הסמארטפון החדש מבית RIM, הראשון שיפעל עם מערכת ההפעלה בלקברי 10, הוצג אתמול באתר CrackBerry.com. המכשיר, בעל שם הקוד "לונדון", נראה שונה לחלוטין מתמונות של המכשיר שדלפו לרשת בעבר. התמונה מציגה סמארטפון שטוח, עם מסך גדול ובלי שום מקלדת, שנראה יותר כמו טלפון PlayBook (מכשיר הטאבלט של RIM) מאשר כמכשיר בלקברי שאנו מכירים – עם פינות עגולות ובצבע שחור.

לאור מצבה המידרדר של RIM, שהוביל לעזיבת שני המנכ"לים הוותיקים שלה ולמינוי מנכ"ל חדש, דומה שהשוק סקרן לגבי עתיד החברה והמכשירים שתציע.

בבריטניה הבלקברי הוא עדיין הסמארטפון הנפוץ ביותר, אך דווקא בצפון אמריקה יורד נתח השוק שלו בדרסטיות לטובת המתחרים iPhone ומכשירי אנדרואיד, ודווקא שם צריכה RIM להמציא את עצמה מחדש.

בעבר ציינה החברה כי מכשיר הבלקברי 10 לא יושק לפני סוף 2012, כך שלחברה יש עוד זמן רב לתכנן את עיצוב המכשיר עד לדגם הסופי, ובהחלט רבים הסיכויים שעד אז הוא ייראה שונה גם מהתמונות המודלפות האחרונות.

מכל מקום, המצגת שלכאורה הודלפה טוענת שהמכשיר "משנה לחלוטין את המשחק". כמה מהתכונות והיתרונות המוצגים בה כוללים שילוב תוכנה וחומרה חדשני, שינוי דרמטי בחוויית המשתמש, יעילות וכוח סוללה יוצאי דופן ואיכות תכנים ויישומים חדשה.

מזה שנים מייצרת RIM מכשירים ברמת אבטחה גבוהה ביותר, שסייעו לה להיות הפלטפורמה המועדפת עבור עובדי ממשל ומוסדות פיננסיים. גם טאבלט ה-PlayBook שלה זכה לאישור הממשלה בארה"ב בקיץ האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים