תוכן שיווקי

Covertix השיגה השקעה אסטרטגית של קומסק אינוביישן – זרוע ההשקעות של קבוצת קומסק

02/02/2012 15:03

Covertix, ספקית חדשנית של ניהול זכויות מידע (IRM), ופתרונות להגנה ברמת הנתונים בקובץ, הודיעה היום כי השיגה השקעה אסטרטגית של קומסק אינוביישן (Comsec Innovation). קומסק אינוביישן היא זרוע ההשקעות של קבוצת קומסק, ספקית עולמית מובילה של שירותי אבטחה מידי וניהול סיכונים עבור כל מגזרי השוק. קומסק אינוביישן מתמקדת בזיהוי ובהשקעה בחברות טכנולוגיה חדשות עם פתרונות חדשניים מעולם הסייבר. ההשקעה ב-Covertix היא הראשונה בסדרה של השקעות שקומסק אינוביישן מתכננת עבור 2012.

"הפתרון שמציעה Covertix הינו ייחודי וחדשני באופן המימוש שלו בכך שהוא מאפשר הגנה על המידע עצמו ברמת הקובץ באופן שפתרונות IRM ופתרונות DLP אחרים לא מצליחים לספק", אמר יורן סירקיס, שותף מנהל בקומסק אינוביישן. "בעידן היום שבו גבולות הארגון מטשטשים כתוצאה מהעברת המידע לטאבלטים, סמרטפונים, דירקטורים חיצוניים, שותפים ועוד אנו רואים בפתרון של קוברטיקס כמשלים למוצרי ה-DLP הסטנדרטיים וכפתרון ייחודי להגנה על קבצים בתוך ומחוץ לארגון. עוד אמר יורן כי "עם שיעור גדל והולך של התקפות סייבר המתרחשות ברחבי העולם, אנו שמחים לבצע השקעה אסטרטגית בחברה ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם Covertix להעלות את המודעות של פתרון IRM בקרב בסיס הלקוחות העולמי שלנו".

Covertix עונה על הצורך ההולך וגדל למניעת זליגת מידע רגיש על ידי מתן אבטחת מידע לארגונים עצמאיים עם השגחה ברמת הקובץ. מוצר הדגל של החברה, SmartCipher, מונע ברמת הקובץ אובדן זכויות יישום וניהול ומפקח על מסמכים חסויים ונתונים רגישים באמצעות מעבר הקובץ הן בתוך הארגון והן מחוצה לו. בעשותם כך, Covertix מספקת לארגונים את הגמישות העסקית בביטחון לחלוק מידע סודי מבלי להיות חשופים לסיכונים של שימוש לרעה במידע.

"אנו גאים לקבל השקעה קומסק", אמר דורון זינגר, מנכ"ל Covertix. "כרגע אנחנו בתהליך האצת המכירות הגלובליות שלנו והשקעה אסטרטגית זו של קומסק מרחיבה באופן משמעותי הן את בסיס המכירות שלנו והן את בסיס ההזדמנויות, בעיקר באירופה".

אתר Covertix
אתר קומסק אינוביישן

אירועים קרובים