תוכן שיווקי

אקזיט משמעותי לחברת רוטל נטוורקס, מקבוצת ח. מר: רוטל נטוורקס מקבוצת ח.מר, מוכרת את חלקה בחברת ארכוס, לפי שווי חברה של כ-100 מיליון שקל

02/02/2012 15:46

רוטל נטוורקס מקבוצת ח.מר, המספקת פתרונות הנדסה ואינטגרציה בתקשורת רחבת פס, מודיעה היום כי הושלם הסכם למכירת 100% ממניות ארכוס טכנולוגיות לחברת ATX Networks הקנדית בתמורה המוערכת בכ-100 מיליון שקלים. רוטל מחזיקה בכ-23.8% ממניות ארכוס וחלקה במכירה מוערך בכ-25 מיליון שקלים, אשר את חלקם תקבל בכפוף לאבני דרך.

לדברי שי האס, מנכ"ל רוטל נטוורקס, "מכירה מוצלחת זו מהווה מימוש האסטרטגיה של רוטל – השקעה בחברות טכנולוגיה בהן יש לנו ערך מוסף רב ואנו יכולים לתרום מהידע הרב שלנו לקידום החברה ולמימוש היכולות שלה. זיהינו את הפוטנציאל והשקענו בארכוס בתחילת דרכה כמשקיע אסטרטגי ולא כמשקיע פיננסי. היכרותנו המעמיקה בתחום התקשורת רחבת הפס בארץ ובעולם, אפשרה לנו ללוות את החברה החל בהתוויית האסטרטגיה העסקית, בניית הלקוחות והתמיכה השיווקית והתפעולית, דרך חשיפתה לשווקים בינלאומיים, וכלה בסגירת העסקה עם ATX, הרוכשת את ארכוס. העבודה המשותפת של רוטל עם ATX הקנדית היא רבת שנים, ואנו שמחים על האמון הרב שהנהלת חברה זו רוכשת לנו, לבעלי המניות  וליזמים המנהלים של ארכוס".

אירועים קרובים