עיריית הרצליה פרסמה מכרז לשירותי השכר וכוח האדם בענן; ההיקף: מאות אלפי שקלים

כבר כיום מנהלת העירייה את תחומי השכר וכוח האדם בלשכת שירות ומטרת המכרז היא לצמצם עלויות ולנצל את סביבת הענן ● על פי ההערכות, בין החברות שצפויות לקחת חלק במכרז נמצאות מלם, חילן, החברה לאוטומציה וסינאל מלל פייוויי ● תעריפי המכרז שייבחרו צפויים להשפיע על תעריפי מכרז השכר לעובדי המדינה, שהממשלה דוחה את פרסומו מזה זמן

עיריית הרצלייה פרסמה מכרז לקבלת שירותים בסביבת מיחשוב ענן לכל נושא השכר ומשאבי האנוש שלה. העירייה מעסיקה יותר מ-1,000 עובדים. ההיקף הכולל של המכרז נאמד במאות אלפי שקלים והוא נחשב לאחד ממכרזי כוח האדם הגדולים שיצאו לענן.

בדרישות המכרז שפרסמה העירייה נכתב, כי הספק שייבחר יצטרך לתת מענה לשורה של רכיבים, בהם ניהול השכר, תיק אישי ממוחשב, ניהול תקני מצבות כוח אדם, תהליכי מיון וגיוס, הערכת עובדים וניהול תהליכי הדרכה. בנוסף, הוא כולל שורה ארוכה של דרישות קפדניות בכל מה שקשור לאבטחת מידע וכושר שרידות גבוהה. מוביל את המכרז מנמ"ר עיריית הרצליה, אמיר זיו.

יצוין שכבר כיום מנהלת העירייה את שירותי השכר וכוח האדם שלה באמצעות לשכת שירות, ומטרת המכרז היא ייעול, חיסכון והוזלת עלויות, תוך ניצול יתרונות סביבת הענן.

המכרז צפוי לעורר עניין רב בקרב החברות הספקיות שפועלות בשוק המונציפלי ומתמחות בתחומי השכר וכוח האדם. על פי ההערכות, בין החברות הפעילות שירכשו את טפסי המכרז יהיו מלם, חילן, החברה לאוטומציה, סינאל מלל פייוויי מקבוצת סינאל וחברות נוספות שמציעות שירותי ענן בצורות שונות.

אחת הסיבות שבגללן מעורר המכרז של עיריית הרצליה עניין בשוק היא העובדה שרבים ממתינים למכרז השכר הגדול של עובדי המדינה, שהממשלה דחתה את פרסומו מספר פעמים, על אף שתוקפו פג מזמן. כל זכייה במכרז ברשות מקומית או ציבורית אחרת עם תעריפים מסוימים ישפיע על התעריפים שיוכלו להציע החברות הפעילות במסגרת מכרז זה. במיוחד יש עניין לראות האם מלם, שזכתה במכרז השכר לעובדי המדינה האחרון שהתקיים, אמנם תיגש למכרז בעיריית הרצליה ובאילו תעריפים. על פי פרסומים קודמים, שלא קיבלו אישור רשמי, המחיר הממוצע לתלוש שכר לעובד במגזר הממשלתי או הציבורי האחר נע בין 7 ל-14 שקלים לתלוש. המכרז החדש נועד לחתוך את המחירים ולהוזיל עלויות עד כמה שאפשר – אתגר קשה מאוד לכל הספקים.

עוד יצוין, כי עיריית הרצליה סיימה לא מכבר מכרז גדול אחר, להחלפת כל התשתיות המיחשוביות העירוניות, בשיתוף עם עיריית רעננה. המכרז הסתיים, אולם טרם פורסמו תוצאותיו הסופיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    אני לא מבין מה מיוחד במכרז הזה אותם שירותים, אותם ספקים, עוד פעם תחרות עם אותם שחקנים בסך הכל 1000 עובדים מה הקשר לענן ? איך מכרז של 1000 עובדים יכול להשפיע על מכרז של סך כל עובדי המדינה אם זה ההפיך אולי היתה השפעה ישראל פטשניק אימון - עיסקי, ניהולי, אישי יעוץ – אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית 054-9003900 [email protected] http://www.linkedin.com/in/israelptashnik

אירועים קרובים