אפל הסירה מ-App Store יישומים ששמם מזכיר יתר על המידה יישומים נודעים

החברה הכריזה מלחמה על יישומים שזכו לפופולאריות מאחר ששמותיהם הזכירו את אלה של יישומים פופולריים ● המהלך בוצע בעקבות כתבה בגרדיאן, שבה הובא סיפורו של מפתח היישומים הללו ● תשעה יישומים אחרים של אותו מפתח הושארו ב-App Store, משום שאין חשש שיגרמו להטעיה

אפל (Apple) הכריזה מלחמה על יישומים מתחזים: החברה הסירה מ-App Store שורה של יישומים שמיועדים למערכת ההפעלה iOS וששמם מזכיר יתר על המידה שמות של יישומים פופולריים – עובדה שסייעה להם לטפס לצמרת טבלת ההורדות.

בין היישומים שהוסרו: Tiny Birds ,Plants vs. Zombie ,Numbers with Friends ו-Temple Jump. אפל הסירה אותם כדי למנוע הטעיה של משתמשים שמחפשים אחר יישומים מצליחים ואהודים דוגמת Tiny Wings ,Plants vs. Zombies ,Words with Friends ו-Temple Run.

המהלך נעשה בעקבות כתבה שהופיעה בגרדיאן (Guardian) ובה הובא סיפורו של אנטון סינלניקוב, המפתח של הכותרים שהוזכרו לעיל. הוזכרו בה מפתחים נוספים שמתמחים בפיתוח חיקויים של משחקים שהמשתמשים עלולים לסבור בטעות שהם כותרים נודעים. יצוין, כי תשעה כותרים אחרים של סינלניקוב הושארו ב-App Store, משום שאין חשש שיגרמו להטעיה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים