חילופי המנכ"לים עלו ל-HP קרוב ל-47 מיליון דולרים בשנת הכספים 2011

עלות השכר של ליאו אפותקר עמדה בשנה זו על כ-30 מיליון דולרים וזו של מג וויטמן, המנכ"לית הנוכחית, כ-17 מיליון - כך עולה מדו"ח שמסרה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ● לכך יש להוסיף את הסכום שהשתכרה המנכ"לית הזמנית, קתי לסג'ק, שהתגמול הכולל שלה הסתכם ב-11 מיליון דולרים

ב-2011 כיהנו ב-HP שני מנכ"לים קבועים, והכהונה שלהם עלתה לחברה במחיר יקר – כך עולה מדו"ח שמסרה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך.

מג וויטמן, המנכ"לית הנוכחית, קיבלה מ-HP משכורת בסיס בסכום של דולר בודד בשנת הכספים 2011, בתוספת תגמול באופציות בשווי של 16.15 מיליון. יחד עם שאר ההטבות מסתכמת עלות השכר של וויטמן ב-16.52 מיליון דולרים.

גם הפרידה מליאו אפותקר, שכהונתו הייתה אסון לחברה לכל הדעות, עלתה ל-HP במחיר יקר – של 30.41 מיליון דולרים: משכורת בסיס של 1.15 מיליון דולרים, בונוס של 6.4 מיליון, תגמול במניות בשווי של 17.66 מיליון ופיצויים בסכום של 5.2 מיליון דולרים. לא רע בשביל כמה חודשי עבודה.

HP שילמה לשני המנכ"לים יחד, אם כן, סכום של 46.9 מיליון דולרים. לכך יש להוסיף את הסכום שהשתכרה המנכ"לית הזמנית, קתי לסג'ק, שהתגמול הכולל שלה הסתכם ב-11 מיליון דולרים. עם זאת, ככל הנראה, היא הייתה ראויה לסכום זה לאחר שניווטה את החברה בהצלחה בתקופת מעבר קשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים