תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פותחים את צוואר הבקבוק של הגלישה הסלולרית: ענקית הסלולר היפנית KDDI מקימה את רשת ה-WiFi הגדולה בעולם עבור 32 מיליון מנוייה

חתמה חוזה עם חברת Ruckus Wirless לאספקת 100,000 נקודות גישה אלחוטיות

05/02/2012 14:38

במהלך חלוצי תקים ענקית הסלולר KDDI ביפן, את רשת ה-WiFi הארצית הראשונה והגדולה בעולם. זאת תוך שימוש בפתרון ה-3G Offload של חברת Ruckus, המיוצגת בארץ על ידי גטר-טק. מטרת הפרויקט היא להקל על העומס שנוצר על גבי תשתית הגלישה הסלולרית באמצעות ניתוב תעבורת מידע לנקודות גישה אלחוטיות (WiFi). משתמשי סמארטפונים וטאבלטים המנויים לשירות ינותבו באופן אוטומטי לנקודות הגישה החכמות וייהנו מגלישת WiFi בפס רחב. כדי לשרת את 32 מיליון מנוייה תרכוש KDDI כ-100,000 נקודות גישה (WiFi Hot Spots) תוצרת חברת Ruckus שיפוזרו ברחבי המדינה ויאפשרו גלישה בחינם.

חברות סלולריות בכל רחבי העולם, וגם בישראל, מתמודדות כיום עם העלייה המואצת בהיקפי תעבורת המידע על גבי רשתות הסלולר. העומס שנוצר, במיוחד באזורים עירוניים, מקשה על חברות הסלולר לעמוד ברמת שירות סבירה ובמקרים רבים לא רק הגלישה נפגעת אלא גם שירותי השיחות.

חנוך פורת, מנהל תחום התקשורת בגטר-טקחנוך פורת, מנהל תחום התקשורת בגטר-טק: "חברות סלולר בכל העולם מתקשות לעמוד ברמת שירות סבירה בעקבות עומסים על רשת ה-3G הסלולרית. הפתרון של Ruckus מסייע למפעילות להעלות את רמת השירות ולספק חווית משתמש טובה יותר בגלישה הסלולרית. אין ספק שהיקף הפרויקט ביפן מהווה פריצת דרך, וספקיות במדינות אחרות כמו גם בישראל כבר בוחנות את האפשרות להקלת העומס באמצעות תשתית מסוג זה".

כיון שרוב המכשירים הסלולריים הנמכרים כיום תומכים בתקשורת WiFi, אחד הפתרונות המתבקשים הוא הפחתת העומס באמצעות מעבר לגלישה מבוססת WiFi. הפתרון שמציעה חברתRuckus  הוא הפחתת העומס מרשתות ה-3G באמצעות בקרים המנתבים אוטומטית גולשי סלולר לנקודות WiFi. המעבר בין הרשת הסלולרית לרשתות ה-WiFi נעשה בצורה חלקה ובאופן שקוף למשתמש. הגלישה ב-WiFi מתקיימת ברמת אבטחה גבוהה על בסיס מערכי האבטחה של חברת הסלולר.

אירועים קרובים