טייוואן: "המלאך של סטיב ג'ובס" מהלל את אנדרואיד

"תודה לאל! סוף כל סוף אני משחק עם טאבלט אחר", אומר קומיקאי טיוואני ידוע בפרסומת חדשה של חברת אלקטרוניקה, כשהוא לבוש חולצת גולף שחורה, מכנסי ג'ינס, כנפי מלאך והילה ● למרות שלא הזכירה את ג'ובס בשמו, הצליחה הפרסומת לעורר תגובות נזעמות ברשת ● "זה רק התחזות, זה לא ג'ובס באמת", מסר דובר החברה הטיוואנית בתגובה

נראה שמה שלא קרה בחיים, קורה דווקא ב-"עולם הבא": טאבלט מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) זוכה בימים אלה לשבחים מ-"המלאך של סטיב ג'ובס" בפרסומת בטלוויזיה של חברת אלקטרוניקה טיוואנית.

"זה מדהים! אני מציג לפניכם את הדור החדש של Action Pad", אומר בפרסומת אה-קן – שחקן וקומיקאי טיוואני ידוע, כשהוא לבוש בבגדיו האופייניים של סטיב ג'ובס המנוח (חולצת גולף שחורה ומכנסי ג'ינס), על גבו כנפי מלאך ומעל ראשו הילה. הוא מושך מכיסו את המכשיר ומציג את יכולותיו על מסך ענק, כשברקע במה חשוכה המרוהטת בספה ושולחן קטן. "תודה לאל! סוף כל סוף אני משחק עם טאבלט אחר", אומר "ג'ובס" בסוף הפרסומת, כשחיוך רחב על פניו, בעוד הוא מקיש באצבעותיו על המסך.

ג'ובס האמיתי, שהלך לעולמו באוקטובר 2011, כינה את מערכת ההפעלה אנדרואיד "חרא". הוא צוטט בביוגרפיה שלו כמי שמתכוון "להרוס" את אנדרואיד ולנהל "מלחמה תרמו-גרעינית" נגד המוצר.

"סטיב ג'ובס תמיד קידם דברים שהיו טובים לאנשים – מוצרי אפל (Apple), כך שדמותו יכולה לקדם גם דברים טובים אחרים", אמר צ'לסי צ'ן, דובר של Action Electronics, המייצרת מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים. למרות שהפרסומת לא משתמשת בשמו של ג'ובס ולא מתייחסת בשום צורה לאפל, היא גרמה לכמה תגובות חריפות של צופים ביו-טיוב (YouTube), ביניהן כמה שכינו אותה תפלה ומגעילה. באחת התגובות אף קרא גולש להחרים את החברה המפרסמת.

בינתיים, הדובר צ'ן לא זכה לתגובה מאפל. "זה רק התחזות, זה לא ג'ובס באמת", הוא אמר. "אין לנו ברירה אלא להשתמש באנדרואיד. הרי אנחנו לא יכולים להשתמש ב-iOS"…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים