תוכן שיווקי

טקסס אינסטרומנטס חושפת משיבי RFID HDX זעירים לאיתור ומעקב אחר חיות ונכסים

שני משיבים זעירים חדשים נתונים בכמוסות זכוכית בגודל 12 מ"מ מאפשרים ללקוחות לשבץ תוויות בחפצים קטנים על פני טווח רחב של יישומים

05/02/2012 15:29

טקסס אינסטרומנטס הכריזה על משיבים זעירים, הקטנים ביותר בעולם, הפועלים בתדר רדיו בחצי דופלקס ומשמשים לזיהוי ומאפשרים ללקוחות לשבץ תוויות בחפצים קטנים שיכולים לשמש בטווח רחב של יישומים.

המשיבים הזעירים – TRPGR30TGC ו- TRPGP40TGC, הנתונים בכמוסות זכוכית שגודלן 12 מ"מ, משווקים במצב מוכן לשימוש ועם 100 אחוזים של תאימות לאחור לכל סוגי התוכנה והקוראים בטכנולוגיית RFID של טקסס אינסטרומנטס, לרבות מודולי הספק, מודולי בקרה וקוראי מיקרו.

את המשיב דגם TRPGP40TGC אפשר לתכנת על פי התקנים העולמיים לזיהוי חיות משק ISO 11784 / 11785, ובכך לאפשר ללקוחות ליצור מוצרים בעלי תאימות, שאותם אפשר לקרוא ברחבי העולם בעזרת מקלטים/ תשתיות בתאימות לתקן ISO שפועלים בתדר 134.2 קילו-הרץ. המשיבים הזעירים עמידים דיים כדי להתאים לשימוש ביישומים שונים, הכוללים כלים, מכשור רפואי ומעקב אחר אריזה ומלאי, והם בטוחים מספיק כדי לשמש במעקב אחר דגים וחיות משק ואיתור חיות מחמד, והם בעלי אורך חיים שמאפשר להם לעבוד עד כדי 30 שנה. למידע נוסף לגבי המשיבים הזעירים החדשים, עבור לאתר בכתובת הבאה.

הטכנולוגיה HDX של טקסס אינסטרומנטס המובילה בתעשייה, כשהיא משולבת באופן הרמטי במשיב זכוכית בגודל 12 מ"מ הראשון בעולם, מעניקה ללקוחות יתרונות בעת יצירה של יישומי תדר רדיו המשמשים לזיהוי (RFID). טווח הקריאה מתפרש עד ל-50 ס"מ ומאפשר איתור תגיות בקלות, לצורך מעקב אחר דגים בסביבות של מים מתוקים וגם בסביבות של מי-מלח, במקומות שבהם טכנולוגיית הדופלקס המלא (FDX) נכשלת לחלוטין. לטכנולוגיית החצי דופלקס (HDX) של טקסס אינסטרומנטס יש עמידות גבוהה בפני רעש שאליה היא מגיעה באמצעות אפנון של מפתוח הזזת תדר (FSK), וביצועים עקביים שנובעים מבדיקות פרמטרים וכיוון תהודה אלקטרונית, אשר כל משיב זעיר במחזור הייצור עובר אותם.

תכונות ויתרונות של המשיב הזעיר בגודל 12 מ"מ של טקסס אינסטרומנטס

*    גודלן של התוויות הפסיביות במשיב הזעיר, 12 mm x 2.12 mm, מאפשר למשתמשים להציג צורת סימון ללא סוללה, עם משיבי HDX RFID המשמשים לזיהוי ביישומים קטנים (למשל סימון של דגים קטנים)

*    כל אחד מהמשיבים הזעירים מדגם TRPGR30TGC מתוכנת מראש בקוד ייחודי עבור יישומים תעשייתיים ומעקב אחר חפצי רכוש. את המשיבים הזעירים מדגם TRPGP40TGC, המשתמשים יכולים לתכנת לצורך מעקב אחר דגים ואיתור חיות משק וחיות מחמד.

*    את המשיב הזעיר דגם TRPGR30TGC אפשר לארוז בכמוסה, בתוך סביבות של סיבי פחמן (ביישומים כגון מסגרות אופניים, יישומי תעופה וחלל ויישומים מתחום כלי הרכב), בסביבות עם רמות רעש גבוהות (יישומים תעשייתיים, קווי ייצור) ובמי מלח.

*    תיק המוצרים המשלים ותמיכת התוכנה של טקסס אינסטרומנטס מסייעים בידי הלקוחות להפיץ מהר יותר את מוצרי הסימון שלהם בשוק העולמי.

אירועים קרובים