תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | שמוליק מילנר, טופ גרופ: "ב-2012 נחזק את מעמדנו בתחומי הליבה בפיתוח הפתרונות ללקוחות ומעבר של המוצרים גם לסביבת ענן"

05/02/2012 15:43

בראיון לסיכום שנת 2011, אומר מנכ"ל טופ גרופ כי 2011 היתה שנה טובה מבחינת הקבוצה עם רכישות חדשות ופרויקטים אסטרטגיים בהיקף של מיליוני שקלים. "מאז רכישת השליטה בטופ גרופ (לשעבר רמדור) בתחילת 2008", מציין מילנר, "הרחבנו את היקף הפעילות פי 5 ואנחנו ממשיכים למצב את טופ גרופ כקבוצת ה-IT  מהמובילות בארץ".

ב-2011 ביצעתם מספר רכישות למרות שמבחינת רבים זו הייתה שנה מאתגרת. איך זה מתיישב?
מבחינתנו זו הייתה שנה טובה ועמדנו ביעדים העסקיים. הרכישות משלימות את פורטפוליו המוצרים ותומכות בתפיסה האסטרטגית שלנו להרחיב את תחומי הפעילות שאנחנו מציעים ללקוחות. לחטיבת המוצרים נוספו פתרונות לניהול תהליכי עבודה בחברות קבלניות ויזמיות של ERD, מערכת נמל"ה לניתוח מידע וניהול סקרים ארגוניים שכבר מונה 250 התקנות בארץ, ורכישת חברת ActionBase, אותה הפצנו בישראל מספר שנים, עם פתרון לניהול משימות והחלטות, שמותקנת אצל יותר מ- 100 לקוחות. לחטיבת השירותים בחברת טופ סופט מיזגנו את אומניסיס תוכנה במטרה ליצור גוף מומחה ומקצועי המספק חבילת שירותים ייעודית לסביבת .NET ו-SharePoint, בדגש על רשתות חברתיות ארגוניות, ניהול מסמכים, וטיפול בתשתיות SharePoint.

מחברת רמדור לטופ גרופ

חברת התוכנה טופ גרופ הינה מהחברות הצומחות בישראל בתחום בשנים האחרונות. הקבוצה החלה את דרכה ב-1990 כחברת רמדור וב-1999 הפכה לחברה ציבורית. בתחילת 2008 רכשו שמוליק מילנר וגלעד הר עוז את השליטה ברמדור במטרה להקים קבוצת תוכנה ושירותים מהמובילות בארץ. מאז הרחיבה הקבוצה את היקפי הפעילות פי 5 והיום היא מונה 200 עובדים בשתי חטיבות: מוצרים ושירותים.

טופ גרופארבע חברות הבת של טופ גרופ עוסקות בפיתוח ואספקת פתרונות לענפי הבניה, התשתיות וההנדסה (רמדור), לניהול משובים וטופ סולושנס, לניהול תוכן ופורטלים ארגוניים מבוססי תשתית Microsoft.NET ו-SharePoint (טופ סופט) ופתרונות אוטומציה לבדיקות תוכנה, חומרה ומובייל (טופ קיו).

מערכות טופ גרופ מותקנות בכ-800 ארגונים בארץ בתחומי התעשייה, היי-טק, הנדסה והתשתיות, תקשורת, פיננסים, ביטחון, ומגזר הציבורי, וברחבי העולם.

כיצד אתה מסכם את שנת 2011 מבחינתכם?
בנוסף לצמיחה האורגנית בכל תחום, בשנת 2011 הצטרפו לקבוצה ארבע פעילויות חדשות (נמל"ה, Actionbase, ERD ואומניסיס תוכנה) התומכות בתפיסה האסטרטגית שלנו להרחיב את הערך המוסף שאנחנו מציעים ללקוחות. בהקשר זה הצלחנו לגבש מבנה ארגוני שיתמוך בשילוב הפעילויות החדשות והיום חטיבת המוצרים עובדת בסינרגיה עם מרכז R&D משותף, והמעטפת הקבוצתית משותפת לכל החברות הבנות.

בהיבט הטכנולוגי הקמנו מוקד תמיכה ארצי ללקוחות SharePoint והסבנו את הפתרונות לסביבת ענן, מערכת "סופר רמדור" לניהול התקציב, שתוסב ב-2012. בהיבט הפנים ארגוני התאמנו את המבנה הארגוני לתמיכה בפעילות העסקית הדינאמית וכעת, חטיבת המוצרים עובדת בסינרגיה עם מרכז R&D אחד משותף.

מה התחזית שלך ל-2012?
קצת יומרני לחזות זאת לנוכח דינאמיות השוק והתחזיות הגלובאליות לתקופה קשה. כרגע אנחנו לא מזהים האטה משמעותית והסביבה העסקית יציבה, אבל, כמו כולם, גם אנחנו מצפים לראות מה יקרה ומתי.

ומה התוכניות?
לשמר את מומנטום הצמיחה ולהפוך לאחת מה-Top 10 בשוק הישראלי. נמשיך להתמקד בעסקי הליבה ולהעמיק את הסינרגיה הארגונית. המשמעות היא, בין היתר, מינוף פתרונות ה-SaaS שלנו והשלמת הסבת יתר הפתרונות לענן, יכולות אנליטיות מתקדמות במערכת הסקרים נמל"ה, הרחבת מערכת סופר רמדור, מיסוד הרשת החברתית ארגונית כחבילת שירותים מלאה, וקידום ה"מאגר המאוחד" כמחירון אינטרנטי מוביל לענף הבניהן. במקביל, נבחן רכישות נוספות בתחומים הקיימים וייצוג מוצרים בינלאומיים ומקומיים.

אירועים קרובים