אקס ליבריס הישראלית הטמיעה את תוכנת Aleph בספרייה הלאומית של יפן; ההיקף: שישה מיליון דולרים

הפרויקט כלל שילוב נתונים ותהליכים ממספר מערכות, תמיכה בהיקף הגדול של אוספי הספרייה והתאמה מיטבית ליפנית ● כמו כן, הוא כלל תמיכה בתהליכי העבודה הייחודים של הספרייה, עבודה עם תשתיות טכנולוגיות חדשניות ושילובה של המערכת עם טכנולוגיות של ספקים אחרים ● מאקס ליבריס נמסר, כי זוהי ההטמעה השנייה של Aleph ביפן וההטמעה הגדולה ביותר של המערכת עד כה

אקס ליבריס

הספרייה הלאומית של יפן העלתה לאוויר את מערכת Aleph, פרי פיתוחה של אקס ליבריס הישראלית. המערכת פועלת כעת בספרייה בהיקף מלא והיא משולבת עם שאר המערכות בה. היקפו הכספי של הפרויקט הוא שישה מיליון דולרים.

המערכת נוסתה בספרייה הלאומית של יפן במשך שמונה חודשים לפני שזו החליטה להטמיע אותה. פרויקט זה הינו הגדול ביותר שהיה עד כה ליישום תוכנת Aleph. הוא כלל שילוב נתונים ותהליכים ממספר מערכות, תמיכה בהיקף הגדול של אוספי הספרייה, התאמה מיטבית ליפנית, תמיכה בתהליכי העבודה הייחודים של הספרייה, עבודה עם תשתיות טכנולוגיות חדשניות ושילובה של המערכת עם טכנולוגיות של ספקים אחרים.

מסאקי נאקאיאמה, CIO של הספרייה הלאומית של יפן, אמר ש-"מערכת Aleph העניקה לנו סביבת עבודה חדשה ומתוחכמת שתומכת במשימות ובצרכים הייחודיים לנו".

מתי שם טוב, מנכ"ל אקס ליבריס, ציין ש-" מדובר ביישום שני ביפן למערכת Aleph. היישום הראשון בוצע באוניברסיטת Keio. אקס ליבריס תמשיך להיות מחויבת לשוק האסייתי, ובמיוחד לספריות ביפן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים