תוכן שיווקי

יחידת העלית של GSECTRA – המרצים במסלול CISSP | והיום: רם פרס

06/02/2012 14:45

GSECTRA הינה חברת הדרכות וייעוץ בתחום אבטחת המידע. בתחום ההדרכות מפעילה החברה מסלולי לימוד יוקרתיים להסמכות בינלאומיות בתחום אבטחת המידע והיא המייצגת הבלעדית של מסלול ההסמכה של ארגון ISC2 לתואר CISSP, הנחשב לאחד היוקרתיים בעולם. החזון של החברה בתחום ההדרכות, הוא לחנך את דור העתיד של מאבטחי המידע ולהפוך אותם ל-"יחידת עלית" בתחום אבטחת המידע.

מדי שבוע נציג בפניכם נציג אחר של חברת GSECTRA, המשמש כמרצה במסלול ה-CISSP היוקרתי. והיום: רם פרס, בוגר ממר"מ המחזיק בתואר בינלאומי למומחה אבטחת מידע CISSP, תואר בינלאומי למנהל אבטחת מידע CISM ותואר CEH (ר"ת Certified Ethical Hacker). פרס הינו מומחה מן השורה הראשונה בתחומי ארכיטקטורת מחשבים, קריפטוגרפיה, הזדהות חכמה, אבטחת המידע, תקשורת הנתונים ומערכות מחשוב. כמו כן, הוא מתמחה בהיבטים חוקיים של בנקאות בעידן הטכנולוגיה – תקנת בנק ישראל 357, Bassel II, חוק הגנת הפרטיות ו-PCI DSS. הוא בעל ידע עדכני ונרחב בנושאי מסדי נתונים, ביומטריה, אבטחת מידע אפליקטיבית, בקרת גישה ועוד.

לפרס ניסיון נרחב בהיבטים שונים של תחום אבטחת המידע. בין היתר שימש כמנהל מדור פרויקטים טכנולוגיים ויועץ לראש ענף הניהול בבנק לאומי, מטעם חברת אקסטרים – תפקיד במסגרתו היה אחראי על ליווי פרוייקטים אסטרטגיים של הבנק בהיבטי אבטחת מידע וסיפק לבנק ייעוץ מקצועי בהיבטים שונים של אבטחת מידע, לרבות ארכיטקטורה, מתודולוגיה, ניהול סיכונים, קריפטוגרפיה, תכנון מאובטח ועוד. לפני כן עבד באיסטרוניקס (נציגת אינטל בישראל בתחום חומרת מחשב, רשת ורכיבים), שם ניהל צוות שעסק בתמיכה וייעוץ טכני לדילרים, היה אחראי לבחינה והטמעה של מוצרים חדשים והיה אחראי על תמיכה במערכת השיווק: הרצאות, כנסים והדגמות וכן שימש כיועץ אבטחת מידע לגופים הגדולים במשק.

לקוחות שעבדו עמו מעידים עליו שהוא מעין גורו בתחום אבטחת המידע: מקצוען מבריק, שיודע לשלב בצורה מושלמת בין צרכי הלקוח/הארגון לבין הדרישות הטכנולוגיות.

אירועים קרובים