גוגל מציגה: אתר חדש לפתרון בעיות עולמיות

האתר אמורים להפגיש מוחות מבריקים כדי למצוא פיתרון לבעיות בוערות, דוגמת השינויים באקלים ומחלת הסרטן ● גוגל העלתה אותו בעקבות ועידה שבה הוצגו מצגות טכנולוגיות בנושאים כגון התפלה חסכונית של מים, הכוח של ההמון לפתור בעיות מדעיות ומהפכה בחינוך

גוגל (Google) השיקה אתר חדש בשם WeSolveForX.com שאותו היא מציעה כמקום מפגש לממציאים שמוזמנים להציע פתרונות לבעיות הבוערות של העולם. זאת, בעקבות ועידה פרטית שערכה החברה בשבוע שעבר ובה הוצגה שורה של פתרונות כאלה.

"Solve X מציע במה לדיון ברעיונות טכנולוגיים רדיקליים שעשויים לפתור בעיות עולמיות. פתרונות שיכולים לסייע למיליארדי אנשים. פתרונות שנשמעים כיום, אולי, כמו מדע בדיוני", נכתב באתר החדש. בסרטון שמופיע באתר מצוין, כי הוא נועד לעורר דיונים בבעיות הרות גורל כמו שינויי האקלים ומחלת הסרטן.

ריצ'רד דה-וול, שמכנה את עצמו "מדען מטורף", כתב בדף שלו בגוגל פלוס (+Google), כי בוועידה שערכה גוגל בשבוע שעבר הציגו המשתתפים "מצגות טכנולוגיות קצרות בנושאים שונים – מהתפלה חסכונית של מים ועד חיישני סיליקון ביולוגיים". מצגות נוספות עסקו בשימוש בכוח ההמון לפתרון בעיות מדעיות (כמו חקר חלבונים), כרייה מפסולת אלקטרונית (מתברר שבטון של פסולת אלקטרונית יש יותר זהב מאשר בטון של עפרה), מהפכה בחינוך, שיפור החקלאות, ביולוגיה סינתטית ודלקים ביולוגיים. המצגות אמורות להופיע באתר החדש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יגאל עטיה

    נשמע ונראה מצוין! יש למישהו רעיון או קשרים מתאימים להגיע לאדם הנכון בגוגל שמקל על מליוני אנשים?? שיצור עימי קשר..

אירועים קרובים