מוטורולה מכרה טאבלטי Xoom משומשים עם מידע של הבעלים הקודמים

משתמשים שרכשו את הטאבלטים המחודשים בסוף השנה התלוננו, כי הם מכילים מידע שאיננו שלהם ● מוטורולה מוביליטי התנצלה על הטעות אך במקביל שיחררה אזהרה לבעלים המקוריים לשנות את הסיסמאות שלהם ולבצע אתחול

חלק מבעלי ה-Xoom, הטאבלט מבית מוטורולה מובליטי (Motorola Mobility), שרכשו את המכשיר שלהם כמחודש (Refurbished) בסוף 2011, גילו להפתעתם שנמצא בו מידע של הבעלים הקודמים של הטאבלט.

הפרשיה נחשפה באחרונה לאחר שהגיעו תלונות רבות לאתר המכירות Woot. במהלך מכירות סוף השנה התברר שרק באתר זה נמכרו יותר מ-100 מכשירים "לא נקיים"  לחלוטין. הטאבלטים הללו הוחזרו לחברה על ידי בעליהם המקוריים מסיבות רבות, ונשלחו למכירה כמחודשים, לאחר בדיקות ותיקונים לפי הצורך.

מוטורולה מוביליטי התנצלה על הטעות אך במקביל שיחררה אזהרה לבעלים המקוריים – אלה שהשתמשו בשירות שהציעה החברה לגיבוי נתונים בענן, שנועד גם לצורך מניעת גניבת זהות. באזהרתה ביקשה החברה מהבעלים המקוריים של הטאבלטים הללו לשנות את הסיסמאות שלהם בשירות, שניתן למשך שנתיים, כדי למנוע אפשרות חדירה. בנוסף הזכירה החברה שכדאי למי שמתכנן להחזיר טאבלט לבצע אתחול של המכשיר למצב שבו הוא יצא מהמפעל במטרה למחוק את כל המידע וכל התקנות היישומים שבוצעו בו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ליאור

    מתפקידה של החברה לעשות factory reset לפני שהיא מוכרת refurbished, לא מתפקידו של המחזיר !

אירועים קרובים