תוכן שיווקי

שרשרת אספקה "בכף ידך" במערכת Priority

07/02/2012 14:06

חברת אשבל טכנולוגיות בשיתוף עם חברת סופט סולושנס מציעות כיום פתרון "כף יד", פרי פיתוחן, למספר מרכיבים בשרשרת האספקה. מרכיבים אלה מותקנים באופן אינטגרטיבי כמודולים במערכות Priority, או זום לעסקים, ומשלבים יחידות קצה יעודיות, מכשירים ניידים ומסופונים. להלן סקירה של ארבעה מודולים המרכיבים את שרשרת האספקה במערכת Priority:

1.    מודול סוכני מכירות שטח (MSF, ר"ת Mobile Sales Force)
מערכת המנהלת את סביבת העבודה של סוכן המכירות. מאפשרת לו לתכנן את סידור העבודה שלו, לקבל מידע בזמן אמת על הלקוח (אובליגו, הזמנות פתוחות שלא סופקו והסטטוס שלהם, חשבוניות שלא שולמו, קניות אחרונות של הלקוח, עמידה ביעדי המכירה ללקוח ועוד), לקבל מידע בזמן אמת על כל מוצר ( מחירים אפשריים למוצר, מלאי זמין למכירה, מבצעים, מפרטים ותמונות ועוד), יצירת הזמנות, הצעות מחיר, טיפול בהחזרות וגביה. כל זאת תוך שמירת תנאי הסחר של הלקוח כפי שהוגדרו במערכת ה-Priority. המערכת מציגה בצורה גראפית את יעדי המכירה מול הביצוע ברמת הלקוח ורמת סוכן המכירות. המערכת מאפשרת הצגת הזמנה ללקוח וחתימה של הלקוח ע"ג ההזמנה. במסגרת המודול ניתנת גם האפשרות לדווח נוכחות של סוכני המכירות.

2.    מודול WMS (ר"ת Warehouse Management System)
מערכת המנהלת את תהליכי העבודה במחסן בצורה אוטומטית, תוך ביצוע אופטימיזציה של המשאבים הפיזיים. המערכת תומכת ומטפלת בניהול המלאי, ניהול המשאבים וניהול התהליכים התפעוליים כגון: קליטה, אחסון, רענון, ליקוט המוצרים, הפצת הסחורה וספירות מלאי.

3.    מודול מעקב אספקות ו-POD (ר"ת Proof Of Delivery)
כחוליה בתהליך שרשרת האספקה, מודול מעקב אספקות מאפשר לנהל מסמך יעודי העוקב אחר שלב הביצוע בפועל של העמסת משאית ומסירת תעודות המשלוח וחשבוניות המס ללקוח, כולל מעקב אחר אישור הלקוח והחתמת הלקוח בשטח תוך שמירת המידע במערכת ה-Priority. במסגרת התהליך הנ"ל מתנהל גם מעקב אחר הזמנים, המסייע לשפר ולייעל את תהליך האספקות.

אשבל4.    מודול טכנאי שטח (MFS, ר"ת Mobile Field Service)
מערכת המנהלת את סביבת העבודה של איש שרות שטח (טכנאי). קריאות שירות המתקבלות במוקד השירות ומשובצות לטכנאי מועברות מידית למכשיר הנייד של הטכנאי בציון כל פרטי הקריאה. המערכת מאפשרת קליטת כל פעילויות הטכנאי כולל דיווח סטאטוסים, זמנים וניהול מלאי מלא של מחסן הטכנאי. המערכת מאפשרת העברת תמונות שמקושרות לקריאת השירות, חתימה של הלקוח על  ביצוע העבודה וכן חתימת מיקום של סגירת הקריאה. במסגרת המודול ניתנת גם האפשרות לדווח נוכחות של טכנאי השטח.

על אילו סוגי מכשירים ניתן להפעיל את המודולים המרכיבים את שרשרת האספקה?
ממשק המשתמש על גבי המכשיר הנייד הינו ממשק ייעודי, בנוי ומותאם לגודל המסך ומיועד לעבודה על גבי מגוון רחב של מכשירים ניידים החל במסופונים מוקשחים לסביבת עבודה קשה וכלה בסמארטפונים וטאבלטים. המערכות מותאמות לעבודה בסביבה של מערכות ההפעלה המובילות – Windows Mobile, Windows CE Android, Windows Phone 7, תוך שמירה על אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר.

מי עומד מאחורי הפתרון?
חברת אשבל טכנולוגיות – החברה המובילה בישראל בפתרונות ERP/CRM, המפתחת והמשווקת של מערכת Priority, אשר לה עשרות אלפי משתמשים בארץ ובעולם.
חברת סופט סולושנס – מתמחה באספקת פתרונות תוכנה ואינטגרציה למסופונים, סמארטפונים, אמצעים ניידים ויחידות קצה.

לפרטים על המודולים ומחירים אנא פנו לאנשי הקשר הבאים:

שלמה אסרף, אשבל 054-4414514
איציק בן חנן, סופט סולושנס 050-7313101

אירועים קרובים