תוכן שיווקי

לקראת אירוע | השנה "נתפסים ברשת" בכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע

ה-5 במרץ 2012, כפר המכבייה, רמת גן

07/02/2012 14:14

הכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע למקצועני IT, יתקיים ביום שני, ה-5 במרץ 2012, בכפר המכבייה, רמת גן. השנה יתקיים הכנס תחת הכותרת "נתפסים ברשת". אורחת הכבוד במליאת פתיחה תהיה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, שתשא הרצאה שכותרתה "בורסות ומחשוב – לא מה שחשבת".

לאחר דבר הלשכה מפי שי קוקוי – יו"ר הלשכה, דבר המועצה הציבורית אותו יביא ד"ר יוסי בולס – יו"ר המועצה הציבורית, וברכותיו של מאיר ניסנסון – מנכ"ל יבמ ישראל, תועבר ההרצאה Get Social Do Business על ידי וובה סורוקה – מנהל היחידה לטכנולוגיות גלובליות של יבמ ישראל (GTU), ומזי גלאור – סמנכ"ל שיווק ותקשורת ביבמ ישראל. את מליאת הפתיחה ינחה אלי פרנק, יו"ר הכנס.

עם סיום מושב הפתיחה יתקיימו המושבים המקצועיים של הכנס: מחשוב ענן, ניהול סיכונים, מובייל ויישומי אינטרנט ניידים, מתודולוגיות – מה חדש, רפואה שלמה – מרושתת ומקושרת, IT והכסף שלנו/מערכות מידע בתחום הפיננסי, רשתות חברתיות, המשכיות עסקית, שירותים זמינים/שירות עצמי, חדשנות – הלכה למעשה, שוטרים וגנבים ברשת, בחצרות הממשל/מחשוב בממשלה.

מליאת אחרי הצהרים של הכנס, תיפתח בפאנל מנכ"לים מסורתי, שהשנה יעסוק בכותרת הכנס "נתפסים ברשת", אותו ינחה זיו מנדל – מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס. בהמשך לפאנל  תתקיים הרצאתו של וולף ליכטנשטיין, סגן נשיא בחברת סאס (SAS), שידבר על  ניתוח אנליטי של Big Data כ-stairway to heaven. על פסיכולוגיה של קבלת החלטות בהרצאה שכותרתה "אני חושב משמע אני טועה", ידבר ד"ר חיים שפירא, מומחה לחשיבה אסטרטגית ומרצה בכיר לכלכלה. אבי קטקו, יו"ר ועדת התוכנית, הוא זה שינחה את מליאת אחרי הצהרים.

לאחר  קוקטייל IT, יתקיים טקס חלוקת פרסי הלשכה: ד"ר עלי מיטווך, NCR – י.א. מיטווך ובניו, יעניק פרס מנמ"ר מצטיין ע"ש לודוויג  מיטווך ז"ל. נעמי אברמסון, יו"ר ועדת הפרסים, תעניק את פרסי הלשכה למנתחי מערכות מידע ולפרויקטים מצטיינים. כן יוענקו אותות הוקרה על ראשוניות בתחום מערכות המידע ועל שימוש ב-IT  לקידום השירות לאזרח. את טקס חלוקת הפרסים ינחה ד"ר שלמה נס, יו"ר ועדת פרסי המועצה הציבורית של הלשכה.

פרטים נוספים והרשמה בטלפון 03-9040997 ובכתובת הבאה.

אירועים קרובים