חניכי יוניסטרים גייסו כ-7,000 שקלים לקידום פיתוח מוצר לתליית חפצים ללא חירור

הכספים גויסו בעידודו הרב של פלי נמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, לאחר שבני הנוער הציגו את המוצר, שנקרא אלחור ● בימים אלה נרקם שיתוף פעולה בין יוניסטרים למרכז יום ותעסוקה לאוטיסטים "כפר עופרים", שבמסגרתו יסייעו אוטיסטים בוגרים בהרכבה ובאריזה של המוצר

השבוע נערך במרכז יוניסטרים באור יהודה, המכשיר בני נוער למנהיגות עסקית-חברתית, אירוע גיוס כספים לפיתוח המוצר אלחור, שמאפשר תליית חפצים ללא חירור ושמוביליו הם בני נוער מכיתה י"ב. חניכי יוניסטרים, שהקימו את קבוצת YOI (ר"ת Youth of Israel), הציגו את אבני הדרך של המיזם עד כה והסבירו על המוצר, שנמצא בפיתוח, דרך מצגת עסקית, הדגמה של השימוש במוצר והצגת התוכנית לקידום המיזם להמשך הדרך.

לאחר הפרזנטציה, ובעידודו הרב של מנחה הערב, פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, הנמנה על פורום עמיתי יוניסטרים, גויסו כ-7,000 שקלים ממשתתפי האירוע: עמיתי יוניסטרים, שותפים מהעירייה והורי החניכים.

בימים אלה נרקם שיתוף פעולה בין יוניסטרים למרכז יום ותעסוקה לאוטיסטים "כפר עופרים", מיסודה של אלו"ט. במסגרת שיתוף הפעולה יסייעו אוטיסטים בוגרים בהרכבה ובאריזה של האלחור כדי לקדם ייצור מוגבר של המוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים