המנכ"ל החדש של RIM: אנחנו מוכנים להתחרות

בנאום רשמי ראשון מאז שנכנס לתפקידו כמנכ"ל החברה הביע תורנסטן היינס ביטחון בעתידה של RIM ● הוא הבטיח, כי מערכת ההפעלה החדשה, שמבוססת על QNX, תשפר את תדמיתה של החברה לאחר שנה של דחיית מוצרים חדשים, השקה כושלת של מחשבי הלוח מדגמי PlayBook וזעם מצידם של בעלי המניות

הדור הבא של התוכנה לטלפונים החכמים של RIM "מוכן להתחרות", אמר אתמול (ג') תורנסטן היינס, המנכ"ל החדש של RIM. הוא נאם בפני יותר מ-2,000 אנשי תוכנה שהגיעו לוועידת המפתחים שערכה החברה באמסטרדם.

בנאום רשמי ראשון מאז שנכנס לתפקידו כמנכ"ל החברה, שאיבדה אחוזים ניכרים משווייה והפסידה נתחי שוק משמעותיים למתחרות דוגמת אפל (Apple), גוגל (Google) וסמסונג (Samsung), הביע היינס ביטחון בעתידה של RIM. הוא הבטיח, כי מערכת ההפעלה החדשה, שמבוססת על QNX, תשפר את תדמיתה של החברה לאחר שנה של דחיית מוצרים חדשים, השקה כושלת של מחשבי הלוח מדגמי PlayBook וזעם מצידם של בעלי המניות.

"שוק מחשבי הלוח עדיין צעיר וממתינות לנו הזדמנויות נפלאות, הן בנתח השוק של הצרכנים הפרטיים והן בזה של החברות העסקיות", אמר היינס, שהחליף ב- 23 בינואר את מייסדי החברה, שכיהנו כמנכ"לים משותפים, בעקבות לחץ של בעלי מניות ממורמרים. למפתחי היישומים שהגיעו לוועידת המפתחים הראשונה שערכה חברת RIM הקנדית באירופה הבטיח היינס שהם יזכו לאוזן קשבת, שהחברה תוסיף לחדש ושמערכת ההפעלה החדשה תזניק את החברה למחזור חדש של צמיחה.

עוד ציין היינס, כי הוא נרגש וגאה לקבל לידיו את ההגה של חברת RIM. הוא הביע ביטחון שהמכשירים החדשים, שיתבססו על מערכת ההפעלה בלקברי 10 (BlackBerry 10) ואמורים להופיע בהמשך השנה, יציבו את הרף הטכנולוגי ויתוו "פרדיגמת שימוש חדשה" בבתי מגורים, במכוניות, במחשבי לוח ובטלפונים חכמים.

"יחלוף זמן מה עד שיושלם המעבר של מכשירי בלקברי למערכת ההפעלה החדשה בלקברי 10, שמבוססת על QNX. אולם, לאחר שהמעבר יושלם נוכל ליהנות מחוויה חדשה ומלהיבה לצרכנים פרטיים, שרק תלך ותשתפר ככל שהפלטפורמה החדשה למכשירים ניידים תתפתח במהלך העשור הקרוב", אמר קווין מיכלוק, מייסד אתר החובבים CrackBerry.com, שהגיע לוועידה באמסטרדם. לדבריו, "מערכת ההפעלה iOS כבר מבוססת היטב, אך בהשוואה ל-webOS, אנדרואיד (Android), חלונות פון (Windows Phone) ובלקברי 10 היא, למעשה, מערכת ההפעלה הישנה ביותר למכשירים ניידים".

בחודש דצמבר הודיעה RIM על דחיית ההשקה של המכשירים החדשים שיתבססו על מערכת בלקברי 10 למחצית השנייה של השנה הנוכחית, כדי שהמכשירים החדשים יוכלו להתבסס על שבבים חדשים שאמורים להופיע במהלך השנה. היינס לא נקב בנאומו אתמול בתאריך המדויק שבו יופיעו המכשירים החדשים, אך שב ואשרר שזה יהיה "בהמשך השנה" ושעדכון התוכנה המיוחל למחשבי הלוח מדגמי PlayBook יופיע החודש (פברואר)

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים