חנויות היישומים יצרו קרוב לחצי מיליון משרות בארצות הברית

כמעט 500 אלף אמריקנים חבים את קיום המשרה שלהם ל-"כלכלת היישומים", על פי מחקר חדש של TechNet ● התחום, שמספר המשרות בו עמד אך לפני חמש שנים על אפס, לפני החברה, רק הולך וצומח

כ-466 אלף משרות נוצרו בארצות הברית הודות לביקוש ליישומים עבור טלפונים חכמים ומחשבי לוח – כך עולה ממחקר חדש של TechNet. בחברת המחקר מציינים שהחברות העסקיות בארצות הברית מיהרו לנצל את ההזדמנויות העסקיות החדשות שהולידו המכשירים הניידים מבית RIM, אפל (Apple), גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) וחברות נוספות.

"כלכלת היישומים של אמריקה שמספר המשרות בה עמד על אפס אך לפני חמש שנים, קודם ללידתם של מכשירי ה-iPhone של אפל – הוכיחה שניתן ליצור במהירות ערך כלכלי ומשרות באמצעות חדשנות וקידמה", אמר ריי רמזי, הנשיא והמנכ"ל של TechNet. "כיום יוצרת כלכלת היישומים משרות רבות בכל רחבי אמריקה ומספקת תעסוקה למאות אלפי עובדים בארצות הברית. ניתן לצפות, כי בשנים הבאות רק ילך ויגדל מספר המשרות".

משרות אלה אינן מצויות אך ורק בעמק הסיליקון. למעשה, הן מפוזרות בעיקר בכמה מרכזים עירוניים בארצות הברית. אזור ניו-יורק הוא המרכז הגדול ביותר של כלכלת היישומים למכשירים ניידים, אם כי מספר המשרות בתחום זה בסן פרנסיסקו ובסן חוזה יחדיו עולה במעט על זה שבניו-יורק.

מבין המדינות של ארצות הברית, כרבע ממספר המשרות של כלכלת היישומים למכשירים ניידים מצויות בקליפורניה, אם כי גם גורג'יה, פלורידה ואילינוי זוכות לנתח נאה. כשני שלישים מהמשרות מצויות מחוץ לתחומי קליפורניה וניו-יורק. המשרות המוצעות בכלכלת היישומים למכשירים ניידים מגוונות וכוללות תכנות, תכנון ועיצוב של ממשקי משתמש, שיווק, ניהול ותמיכה. הנתונים כוללים הן משרות בתחום היישומים בחברות גדולות דוגמת AT&T, אמזון (Amazon) או Electronic Arts, והן משרות בחברות שמארחות או משווקות את היישומים, דוגמת אפל, פייסבוק (Facebook) או גוגל.

אם לוקחים בחשבון שחנויות היישומים Android Market ,BlackBerry App World ו-App Store הן המקור המשותף לכ-30 מיליארד עותקים של יישומים שהורדו עד כה, הרי שהנתונים של TechNet הגיוניים בהחלט. ב-Android Market וב-App Store מוצעים כיום יחדיו קרוב למיליון יישומים להורדה. מלבד החנויות שהוזכרו קיימות חנויות יישומים רבות נוספות, כמו App World ,Nokia App Store או Marketplace for Mobile של מיקרוסופט.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים