תוכן שיווקי

מחזור החיים של Red Hat Enterprise Linux הוארך לעשר שנים

הארכת מחזור חיים באה כתגובה לאימוץ נרחב בשוק, ומספקת ללקוחות יותר בחירה וגמישות

08/02/2012 15:05
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי האריכה את מחזור החיים של Red Hat Enterprise Linux 5,6 ומהדורות עתידיות מ-7 ל-10 שנים. ההארכה נכנסת מיידית לתוקף.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי הודעה זאת באה בתגובה לאימוץ הנרחב של
Red Hat Enterprise Linux 5 מאז השקתה ב-2007, וקצב האימוץ הגדול של Red Hat Enterprise Linux 6 מאז השקתה ב-2010.

במהלך מחזור החיים של Red Hat Enterprise Linux מנצלים לקוחות את שפע היתרונות של המנוי שלהם, כולל שיפורי תכונות, תיקוני באגים קריטיים ואבטחה, כמו גם תמיכה עתירת פרסים מצוות Red Hat Global Support Team. לקוחות גם נהנים מיציבותה של Red Hat Enterprise Linux הנובעת ממחויבות לתאימות ABI ו-API לאורך מחזור החיים. כמו כן, רד האט מספקת זרם קבוע של פלטפורמות חומרה נתמכות, תוך תיאום עם סבבי ההשקה של שותפי OEM לחומרה.

"התוצאה של מחזור החיים המוארך היא שלקוחות ייהנו מכל היתרונות המנוי שלהם למשך תקופת זמן ארוכה יותר", אומר יניב ליבוביץ. "במיוחד זה אומר כי ללקוחות יהיה זמן נוסף לניצול השקעותיהם ב-Red Hat Enterprise Linux עבור יישומים עסקיים קריטיים שלהם. כמו כן, לקוחות ארגוניים יוכלו לנצל את מחזור החיים הארוך יותר כדי לתכנן הגירה לדור חדש של המערכת, כמו גם פריסות והטמעות חדשות".

למידע נוסף

אירועים קרובים