תוכן שיווקי

גאווה לסאפיינס: שלושה מלקוחותיה זכו בפרס "חברת ביטוח לדוגמה" בזכות יישום פתרונות סאפיינס

הפרס, המוענק מידי שנה על ידי חברת האנליסטים Celent, הוענק לשלושת חברות הביטוח: Philadelphia Insurance Companies, DirectAsia.com ו-L&T General Insurance, על הטמעה מוצלחת של מערכות לניהול פוליסות ביטוח מבית סאפיינס

08/02/2012 16:19
רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס

חברת התוכנה סאפיינס, ספקית גלובאלית של פתרונות תוכנה חדשניים לשוק הביטוח, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק, מדווחת היום כי שלושה מלקוחותיה זכו בפרס "חברת ביטוח לדוגמה" מטעם חברת האנליסטים Celent, בעבור הטמעה מוצלחת של מערכות לניהול פוליסות ביטוח מבית סאפיינס. הזכייה בפרס הנה במסגרת מחקר של Celent לשנת 2012, שבחן את היעילות העסקית של יישום מערכות תוכנה בחברות ביטוח בעולם. הפרס הוענק ל-23 חברות בעולם, וכאמור 3 מתוכן הן לקוחות של סאפיינס.

Philadelphia Insurance Companies, אחת הספקיות המובילות של ביטוחים מסחריים ומיוחדים, זכתה להוקרה על הטמעת פתרון RapidSure של סאפיינס ב-50 מדינות, בתוך 6 חודשים. באמצעות RapiSure של סאפיינס, הליך פיתוח המוצרים ב-PHLY התקצר לשלושה חודשים בממוצע. בנוסף, החברה הצליחה לסגור את המערכת המיושנת ששימשה אותה קודם לכן בתוך תשעה חודשים בלבד.

DirectAsia.com, חברת ביטוח ישיר שהוקמה ביוני 2010 ונמנית על Whittington Group, זכתה להוקרה בזכות הטמעת חבילת התוכנה IDIT מבית סאפיינס, מערכת מלאה לניהול פוליסות. מאז שהחלה לפעול בקיץ 2010, נתח השוק של DirectAsia.com בתחום ביטוחי הרכב האישיים בסינגפור צמח מ-0% ל-4%, כאשר 91% מהלקוחות הביעו שביעות רצון גבוהה, ומעידים כי  ישמרו אמונים לחברה בעתיד.

L&T General Insurance, חברה בקבוצת Larsen & Toubro, זכתה להוקרה על השגת תוצאות עסקיות משמעותיות לארגון בתוך זמן קצר. החברה הציגה חזון ברור ומנהיגות לבניית ערך עסקי בזכות הטכנולוגיה, ע"י בניית פלטפורמת ביטוח מקיפה התומכת במגוון ערוצי שיווק. חבילת התוכנה IDIT מבית סאפיינס הוטמעה כמערכת הליבה של החברה, ומשלבת את כל הפונקציות העסקיות הנדרשות לצורך קשר הדוק עם הלקוחות.

קארן מונקס, אנליסטית בכירה בחברת Celent, השותפה לכתיבת הדוח, ציינה כי "הארגונים הללו משמשים דוגמה לכל חברות הביטוח שמנסות להתמודד עם אתגרי השוק הנוכחיים. שלוש החברות מינפו בצורה יעילה את הטכנולוגיה החדשנית, על מנת להשיג את המטרות העסקיות והתפעוליות שלהן".

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר: "אנו גאים בכך ששלושה מלקוחותינו זכו לפרס ההוקרה היוקרתי של Celent. העובדה שמתוך 23 חברות בעולם כולו אשר זכו בפרס – שלוש הן של סאפיינס, מעידה יותר מכל על הערך שאנו מביאים ללקוחות בזכות פתרונות הביטוח שלנו. אנו שמחים להמשיך ולעבוד במשותף עם שלושת הארגונים המצוינים הללו".

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לחברות ביטוח, המאפשרים לחברות להסתגל במהירות לשינויים, וזאת תוך הפחתת ההוצאות. החברה הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה למעלה מ-750 עובדים ופועלת בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

אירועים קרובים