מיקרוסופט תשיק את גרסת Consumer Preview של חלונות 8 בוועידת Mobile World בברצלונה

האירוע ייערך ביום ד', 29 בפברואר, ויימשך שעתיים ● בכך מממשת מיקרוסופט את הבטחתם של מנהליה שלפיה הגרסה החדשה תושק "עד סוף פברואר" ● עם זאת, מסרבים במיקרוסופט לנקוב בתאריך ההשקה המתוכנן של הגרסה המוגמרת של חלונות 8

במסגרת ועידת MWC (ר"ת Mobile World Congress) שתתקיים בברצלונה תערוך מיקרוסופט (Microsoft) אירוע השקה מיוחד לגרסת Consumer Preview של חלונות 8 (Windows 8). האירוע ייערך ביום ד', 29 בפברואר, ויימשך שעתיים.

29 בפברואר הוא היום האחרון של חודש פברואר השנה, ובכך מקיימת מיקרוסופט את הבטחתם של מנהלי החברה להשיק את גרסת Consumer Preview – שהיא, למעשה, גרסת הבטה הציבורית הראשונה – של מערכת ההפעלה החדשה חלונות 8 "עד סוף פברואר".

עם זאת, מסרבים במיקרוסופט לנקוב בתאריך ההשקה המתוכנן של הגרסה המוגמרת של חלונות 8. על פי ההערכות תשולב המערכת בראשונה במחשבי PC ובמחשבי לוח שיופיעו בסתיו הקרוב.

מנהלי מיקרוסופט מסרבים גם להשיב אם הגרסאות של חלונות 8 המיועדות למחשבים עם מעבדי ARM והגרסאות המיועדות למחשבים עם מעבדי x86 יופיעו במקביל. עם זאת, מקור בחברה ציין שלפחות לפני מספר חודשים, זו אכן הייתה התוכנית.

במיקרוסופט סירבו גם לומר אם ההשקה תשודר בשידור ישיר באינטרנט, אך דובר החברה הבטיח, כי "בשבוע של ה-29 בפברואר יהיו תכנים רבים באתר החדשות של מיקרוסופט באינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים