תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "סיפור הצלחה" מסיימי קורס ה-BI של אופיסופט: טטיאנה גרינברג

09/02/2012 14:49

ספרי על עצמך. שם, גיל, מצב משפחתי כיום. היכן גדלת, מה למדת בתיכון, מה עשית בצבא, מה עשית לאחר הצבא?
טטיאנה גרינברג, 57, גרושה +4. נולדתי באוקראינה ועליתי לארץ בשנת 80, בגיל 25, עם בתי והמשפחה. לא שירתי בצבא בגלל גיל העלייה לארץ. מיד אחרי העלייה למדתי בטכניון הנדסת מחשבים.

ספרי על מסלול הקריירה. מה למדת, במה עבדת, כיצד הגעת ללימודי קורס ה-BI?
בגיל 18 התחלתי ללמוד באוקריאנה  תואר ראשון ושני בהנדסת מכונות. סיימתי את התואר ועבדתי באוקראינה שלוש שנים במקצוע של הנדסת תכנון מכני. לאחר מכן עליתי לארץ ולמדתי הנדסת מחשבים לתואר שני. לאחר התואר התחלתי לעבוד בטלרד בהנדסת מחשבים במשך שלוש שנים. לאחר מכן עבדתי במספר חברות בתחום במשך כ-20 שנה, ובשנת 2000 מוניתי למשנה למנכ"ל בבית התוכנה א.ב.ג מערכות מחשוב ושימשתי בתפקיד כעשר שנים. לאחר סיום התפקיד, ראיתי עתיד בתחום ה-BI המתפתח באותה תקופה והחלטתי להרחיב ולהעמיק את ידיעותי בתחום.

מדוע בחרת לעסוק בתחום זה? מדוע בחרת בקורס הזה?
ראיתי עתיד בתחום ה-BI לכן חיפשתי קורסים בתחום ומצאתי כי הקורס של אופיסופט הוא קורס רחב ומקיף אשר עונה על דרישותי. מעבר לכך שרמת הקורס הייתה גבוה, קרצה לי העובדה שמי שמלמד בקורס הם אנשים אשר עובדים בשטח. ידעתי גם שאופיסופט היא חברת ה-BI הגדולה בישראל ועוסקת בפרויקטים אצל החברות המובילות במשק.

מה היו ההתלבטויות שלך לאורך הקריירה ובבחירת תחום ה-BI והקורס?
כאשר חיפשתי קורס המתעסק ב-BI, רציתי למצוא מקום אשר המורים בו הינם חלק מהתחום אשר עובדים בו כבר ויודעים מה הדרישה בשטח ומהם הכלים שצריכים בתחום זה. שלא כמו בקורסים אשר המרצים הם תלמידים אשר סיימו את הקורס. המרצים מאופיסופט מומחים בתחומם ומספקים בקורס ידע רב מפרויקטים שביצעו.

כיצד שמעת והגעת ללימודים בקורס?
הגעתי לקורס לאחר חיפוש קורסים באינטרנט בתחום, בדיקת תוכניות הלימוד והמרצים. זה היה הקורס הטוב ביותר שמצאתי.

באיזה קורס למדת? מספר שעות ומהם נושאי הקורס
למדתי בקורס מנתחים ומפתחים ועשיתי פרויקט בשני הנושאים.

מה למדתם בקורס? כיצד סייעו לך נושאי הקורס ומה תיקח איתך מן הקורס?
מסגרת לימודי הקורס היו בעיקר בנושאי מיקרוסופט. מכייון שהשוק כרגע מתקדם לעבר שימוש בנושאי מיקרוסופט בעיקר. אני משתמשת בכל נושאי הקורס, בעיקר בנושאי מיקרוסופט. מכיוון שאני רואה עתיד עם חברת מיקרוסופט וכליה בחרתי בקורסים אשר מלמדים שימוש בכלים אלו.

ספרי על החוויות בקורס? היחס של המרצים, נושאי הלימוד, הכלים שנתנו בידיכם בזמן הלימודים על מנת להתמודד עם העולם שבחוץ.
המרצים בקורס היו מקצועיים ונחמדים, במיוחד זאב בקורס מפתחים שנתן הרבה ידע שימושי. בנוסף גם עמית ברק היה מרצה ברמה גבוהה, והיה מפתח דיון מעניין עם התלמידים. לאחר הקורס חשתי עצמאות בעבודה לא הייתה צריכה עזרה מאנשי העבודה. הכלים היו מספקים בכדי שאתמודד לבד.

מה את/ה עושה בתום הקורס?
עובדת במשרה מלאה בחברת אופיסופט בפרויקט רשות הדואר.

מהם תוכניותיך לעתיד?
מתכנת להמשיך בתחום ה-BI. התחום מעניין ומאתגר אותי.

אירועים קרובים