BMC רוכשת את חברת התוכנה Numara

ל-Numera האמריקאית, המפתחת פתרונות ניהול משולבים למערכי IT, למעלה מ-13 אלף לקוחות ברחבי העולם ● בעקבות הרכישה, תוכל BMC להציע ללקוחותיה את פתרונות ה-FootPrint ו-Track-it של Numera, אשר יהוו השלמה לפורטפוליו המוצרים הקיים היום ב-BMC

BMC הודיעה על חתימת הסכם לרכישת חברת התוכנה Numara, המפתחת פתרונות ניהול משולבים למערכי IT. כתוצאה מהרכישה, יגדל משמעותית היקף הפעילות של BMC כספקית שירותים על בסיס SaaS ופתרונות on-premise. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

ל-Numera האמריקאית למעלה מ-13 אלף לקוחות ברחבי העולם, העושים שימוש בפתרון התוכנה של החברה לשיפור השירות הניתן ללקוחותיהם הסופיים. פורטפוליו המוצרים המשותף ל-BMC ול-Numera יציע סט מקיף של פתרונות ניהול IT עבור כל תחומי הפעילות בארגונים. בעקבות הרכישה, תוכל BMC להציע ללקוחותיה את פתרונות ה-FootPrint ו-Track-it, אשר יהוו השלמה לפורטפוליו המוצרים הקיים היום ב-BMC.

יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC, אמר כי "היכולת הטכנולוגית של Numara מביאה אותה להצלחות גדולות ביכולת לספק מענה קל לשימוש ובעל החזר השקעה מהיר במיוחד, שחיוניים לארגונים מכל סוג וגודל. כתוצאה מרכישת Numera תוכל BMC להעניק שירות לספקטרום שלם של ארגונים הזקוקים מאד לניהול IT באמצעות מוצרים העונים על צורכיהם הארגוניים הספציפיים. הפתרונות של Numera, כמו גם מערך המכירות והלקוחות שלה, ישלימו את השוק בו אוחזת היום BMC כמובילה בתחום ה-BSM וימוקדו בטיפול ובתמיכה בלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים