שוב: אפל הגישה תביעה נגד סמסונג על הפרת זכויות בפטנטים

אפל הגישה את התביעה לאותו בית משפט בקליפורניה שבו תבעה את סמסונג באפריל אשתקד ● היא מבקשת מבית המשפט לאסור על סמסונג למכור את הטלפונים החכמים מדגמי Galaxy Nexus, בטענה שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים שלה ● היא הבהירה, כי מדובר במוצרים חדשים ופטנטים שונים מאלה שנכללים בתביעה הקודמת

נמשכת הסאגה המשפטית בין אפל (Apple) לסמסונג (Samsung): אפל עתרה לבית המשפט הפדרלי בסן חוזה, קליפורניה, בדרישה לאסור על סמסונג למכור את הטלפונים החכמים מדגמי Galaxy Nexus, בטענה שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים שלה.

בכתב התביעה טוענת אפל, כי הפרת הזכויות בפטנטים קשורה למאפיינים שהלקוחות מצפים למצוא במוצריה, דוגמת שחרור הנעילה של המכשיר באמצעות הסטת תמונה או חיפוש קולי.

לא ניתן היה לקבל תגובה מסמסונג.

באפריל אשתקד הגישה אפל תביעה קודמת נגד סמסונג לאותו בית משפט. אז טענה אפל, כי סמסונג העתיקה את העיצוב של ה-iPhone וה-iPad, ובכלל זה את העיצוב של הסמלים במסך. הדיונים בתביעה זו עדיין מתנהלים, אולם בדצמבר נדחתה  דרישה אחרת של אפל, להוציא צו מניעה שיאסור על מכירת טלפונים חכמים ומחשבי לוח מדגמי Galaxy של סמסונג. אפל הבהירה, כי התביעה הנוכחית נסבה על מוצרים חדשים ופטנטים שונים.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים