תוכן שיווקי

לקראת אירוע | גטר טק קיבלה את הנציגות של חברת TRENDnet בישראל

14/02/2012 14:10

גטר טק קיבלה את נציגות חברת TRENDnet, יצרנית מוצרי תקשורת לבית ולעסק, ותשווק את מוצריה בישראל. ליין המוצרים מיועד לעסקים ולבית ויתמקד בנתבים, מתגים, ציוד אלחוטי, ציוד לתקשורת על בסיס סיבים אופטיים, מתגי KVM, מצלמות אבטחה OVER IP ועוד.

TRENDnet שמה דגש רב על מוצרים "ירוקים" בעלי יכולת שליטה בהספק החשמל בהתאם לצורך בפועל. מוצרי החברה ישווקו ע"י גטר טק באמצעות מפיצים, אינטגרטורים וכן ברשתות השיווק ובחנויות המחשבים המובחרות. TRENDnet הוא מותג בינ"ל עטור פרסים, המספק פתרונות רישות ותקשורת לעסקים ולבית. מטה החברה, שנוסדה ב-1990, ממוקם בקליפורניה ולחברה סניפים גם באירופה, מרכז אמריקה, צפון אמריקה ואסיה. מוצרי TRENDnet נמכרים בכ-130 מדינות. החברה ידועה באיכות גבוהה של מוצריה, ביצועים יוצאי דופן ושירותי תמיכה שאין דומים להם.

TRENDnetחטיבת התקשורת של גטר-טק, המנוהלת ע"י חנוך פורת, מציעה פורטפוליו רחב של פתרונות תקשורת לעסקים ולבית. גטר טק הינה נציגה בלעדית של מספר מותגים בתחום התקשורת, המהווים יחדיו קו מוצרים מקצה לקצה. החל ממגוון רחב של מרכזיות וטלפוני IP ועד נתבים, מתגים, מצלמות אבטחה, פתרונות אלחוטיים כוללים, KVM, כבלים וציוד היקפי נוסף.

מותגים מבית גטר בתחום הטלפוניה: Digium, Positron Telecom, Escene ו-AEG.
המותגים בתחום ציוד תקשורת ואבטחת מידע: IOGEAR,  Ruckus Wireless, DrayTek  Redfone ו-Trendnet.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם חנוך פורת, מנהל תחום תקשורת בגטר טק, 03-5766714, 054-3355869

אירועים קרובים