סינריון השיקה מערכת חדשה לניהול המבנה הארגוני

המערכת, Organizational Structure Synerion, מאפשרת התאמה בין המשאב האנושי הקיים בארגון, צרכי האיוש והמשאב האנושי שיש לגייס ● בין היתר, מאפשר המערכת תכנון, עדכון ובקרה של היחידות הארגוניות, ההיררכיה והקשרים ביניהן, התפקידים, המשרות והאיוש שלהן בפועל ● אלי אבני, מנכ"ל סינריון: "יחידת משאבי האנוש בעידן הנוכחי אינה רק ספק שירותים, אלא מוביל עסקי שפעילותו מסונכרנת עם האסטרטגיה הארגונית"

סינריון מערכות השיקה מערכת חדשה לניהול המבנה הארגוני. המערכת, Organizational Structure Synerion, מאפשרת התאמה בין המשאב האנושי הקיים בארגון, צרכי האיוש והמשאב האנושי שיש לגייס. בעזרת המערכת החדשה ניתן לנהל מבנה ארגוני המציג תמונה עדכנית של הארגון, תוך בדיקת תקינות והתראות על חסרים וחריגים.

המערכת של סינריון מאפשרת בין היתר תכנון, עדכון ובקרה של היחידות הארגוניות, ההיררכיה והקשרים ביניהן, התפקידים, המשרות והאיוש שלהן בפועל. באמצעות תצוגה גראפית אינטגרטיבית, מציע המבנה הארגוני ניתוח של המידע ותומך בתהליכי קבלת החלטות כגון ניוד, גיוס עובדים ועוד. המערכת ניתנת לאינטגרציה עם מערכת גיוס העובדים של סינריון ומאפשרת ניהול תהליכי עבודה אוטומטיים בארגון בעת פתיחת משרה וקליטת עובד לארגון.

סינריון מערכותOrganizational Structure Synerion כוללת תצוגה גראפית של עד אלפי יחידות ועשרות אלפי משרות ועובדים, כולל יכולות חיפוש, ניווט והתמקדות, אפשרות צפייה ועריכה בנתוני יחידה ומשרה, הצגת מצבת עובדים נכון לתאריך, אפשרות להזזה של יחידות, משרות ועובדים כולל תיעוד של היסטוריית השינויים ועוד. כמו כן, המערכת מאפשרת יצירת דוחות ניהוליים ככלי לקבלת החלטות ויכולת ייצוא לאקסל.

לדברי אלי אבני, מנכ"ל סינריון מערכות, "יחידת משאבי האנוש בעידן הנוכחי אינה רק ספק שירותים, אלא מוביל עסקי שפעילותו מסונכרנת עם האסטרטגיה הארגונית. לכן, לכל שינוי באסטרטגיה יש השפעה על מדיניות משאבי האנוש. מכאן חשיבותו של תהליך מונחה, המאפשר התאמת מצבת העובדים ליעדים המתפתחים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים