EMC השיקה פתרון פלאש להאצת ביצועי אחסון שפותח בישראל

הפתרון החדש, VFCache, נועד לשפר באופן דרמטי את ביצועי היישומים, הודות לשימוש בתוכנה חכמה ובטכנולוגיית הפלאש PCIe ● ד"ר ארנה ברי, מנכ"לית מרכז המצוינות של EMC בישראל: "ההון האנושי של מרכז המצוינות בישראל טומן בחובו, בין היתר, יכולות גבוהות וידע עצום בתחום הפלאש. הגענו להישג אסטרטגי עצום עבור EMC"

EMC השיקה פתרון חדש לשימוש בטכנולוגיית פלאש בשרתי מיחשוב כזיכרון מטמון, להאצת מערכות אחסון. פיתוחו של הפתרון החדש, EMC VFCache, הובל על ידי מרכז המצוינות של EMC בישראל, והסתיים תוך פחות משנה.

על פי EMC, משפר ה-VFCache באופן דרמטי את ביצועי היישומים, הודות לשימוש בתוכנה חכמה ובטכנולוגיית הפלאש PCIe. בדיקות שנערכו על ידי החברה באחד הגופים הפיננסיים הגדולים בארץ, הראו עלייה של עד פי שלושה בתפוקה ובמקביל צמצום ההשהיות בשיעור של 60%. בעזרת הפתרון החדש, יוכלו מעתה גם מסדי נתונים כמו CRP ו-ERM, כמו גם מערכות OLTP, דואר אלקטרוני, אינטרנט ויישומי דיווח – ליהנות מיתרונות הביצועים של טכנולוגיית הפלאש.

מ-EMC נמסר,כי ה-VFCache, שמשולב עם מערכות האחסון VMAX ,VMAXe ,VNX ו-VNXe, מספק ביצועים משופרים עם הגנה טובה, זמינות גבוהה, שלמות נתונים, אמינות והתאוששות מאסון. ה-VFCache, נמסר עוד, מסמן שלב התפתחותי מתבקש באסטרטגיית הפלאש של EMC – כזה שאינו מצריך שיבוש של ארכיטקטורות האחסון הקיימות של הלקוחות, ועדיין מצליח לספק יתרונות מרחיקי לכת.

לדברי ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ומנכ"לית מרכז המצוינות של EMC ישראל, "ההון האנושי של מרכז המצוינות בישראל טומן בחובו, בין היתר, יכולות גבוהות וידע עצום בתחום הפלאש. צוות ההנדסה בחטיבת הפלאש, שמובילה ד"ר ענת איל, פעל באופן נמרץ ובזמן חסר תקדים ברמת מו"פ בחברות גדולות, והגיע להישג אסטרטגי עצום עבור EMC. להישג זה גם משמעויות טכנולוגיות מרחיקות לכת ברמת השוק הארגוני הנדרש כיום להגברת ביצועים והפחתת עלויות".

פט גלסינגר, נשיא ומנהל התפעול בחטיבת מוצרי התשתית של EMC: "זיהינו כבר בשלב מוקדם, כי טכנולוגיית הפלאש תשנה את התעשייה לבלי הכר, ועל כן EMC היא החברה הראשונה שמביאה את הפלאש אל האחסון הארגוני. עם הפתרון החדש, אנחנו גם הראשונים ליישם פלאש PCIe בדרך המבטיחה שיישומים קריטיים בארגון יוכלו להשיג רמות חדשות של ביצועים, בעלות סבירה וברמת הגנה ובינה שאותה דורשים הארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים