סיסקו: השנה יעלה מספרם של המכשירים הניידים על זה של בני האדם

החברה פרסמה את ההערכה במסגרת תחזית שהכינה ביחס למצבה של תקשורת הנתונים בעולם ● היא העריכה, כי ההיקף הכולל של תעבורת נתונים בתקשורת הסלולרית יעלה השנה ב-110% ועד 2016 הוא צפוי לגדול פי 18 ● העלייה התלולה ביותר תירשם במזרח התיכון ובאפריקה ● החברה אף חוזה, כי משתמשי אנדרואיד יהיו אחראים לחלק ניכר מהצמיחה המהירה

סיסקו (Cisco) מעריכה, כי השנה יעלה מספרם של המכשירים הניידים ברחבי העולם על מניינה הכולל של אוכלוסיית העולם. ההערכה פורסמה במסגרת תחזית כוללת שהכינה החברה ביחס למצבה של תקשורת הנתונים בעולם.

מהדו"ח עולה, כי בשנה שעברה נרשם גידול של 133% בהיקפה הכולל של תעבורת הנתונים בתקשורת סלולרית. השנה צפוי גידול של 110% בתחום זה ועד 2016 הוא צפוי לגדול פי 18. באותה השנה יהיו האזורים של מזרח אסיה ומערב אירופה אחראים ליותר ממחצית מההיקף הכולל של תעבורת הנתונים בתקשורת סלולרית, אך הצמיחה הגדולה ביותר תירשם דווקא במזרח התיכון ובאפריקה – בשיעור של פי 36.

"ההיקף של תעבורת הנתונים בתקשורת סלולרית ממשיך לגדול בקצב מהיר", אמר סורג' שטי, סגן נשיא לשיווק לספקיות שירות בחברת סיסקו. "מגמה זו אינה עומדת להתמתן".

בסיסקו מייחסים את הצמיחה המהירה למגוון ההולך וגדל של המכשירים בשוק. עוד מעריכה החברה, כי בחמש השנים הקרובות, ל-15% מהמשתמשים הסלולריים יהיה לפחות מכשיר אחד שמחובר לאינטרנט ול-9% יהיו לפחות שלושה מכשירים כאלה. ב-2014, צופה סיסקו, יהיו המכשירים הללו אחראים ליותר מ-50% מההיקף של תעבורת הנתונים בתקשורת סלולרית.

החברה אף חוזה, כי משתמשי אנדרואיד (Android) יהיו אחראים לחלק ניכר מהצמיחה המהירה, והנתח שלהם מההיקף הכולל של תעבורת הנתונים יהיה גדול ב-29% מזה של משתמשי iOS.

היקף הצריכה של המשתמש הממוצע נמצא אף הוא, על פי סיסקו, במגמת עלייה. בחברה מעריכים שבעוד חמש שנים, 60% מהמשתמשים במכשירים ניידים יצרכו יותר מג'יגה-בייט אחד של תעבורת נתונים לחודש. בשנה שעברה הגיע רק 0.5% מהמשתמשים במכשירים ניידים להיקף צריכה שכזה. השנה, על פי סיסקו, יגיע מספר הצורכים יותר מג'יגה-בייט אחד ל-100 מיליון בני אדם.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים