תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מפגש בכירים בתעשיית ההיי-טק באירוע השקת פעילות טקסס אינסטרומנטס ואיסטרוניקס

16/02/2012 14:44

חברת איסטרוניקס ערכה השבוע במלון דניאל בהרצליה אירוע השקה של  שיתוף הפעולה עם חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) לרגל מינוייה של איסטרוניקס למפיצה של כל קווי המוצרים שלה. באירוע השתתפו כ-150 בכירים ומקבלי החלטות בתחום הטכנולוגי, התפעול והרכש מכל מגזרי תעשיית ההיי-טק הישראלית: ביטחון, תקשורת וטלקומוניקציה, מדעי החיים, אבטחה, תעשייה ועוד.

בכנס השתתפו מובילים טכנולוגיים, CTOs, סמנכ"לי ומנהלי פיתוח, מנהלי תפעול, לוגיסטיקה ורכש, שבאו לשמוע את הרצאתם של היינץ פיטר בקמאייר, מנהל מכירות ושיווק אנלוג לאזור EMEA בטקסס אינסטרומנטס ושל פרופ' דוד פסיג – עתידן המתמחה בחיזוי טכנולוגי, חברתי וחינוכי.

בהרצאתו Unlock the possibilities, סקר בקמאייר את ההשקעות האדירות שעושה טקסס אינסטרומנטס במחקר, בפיתוח ובתשתיות ייצור מתקדמות המסתכמות בכ-5 מיליארד דולר בשלוש שנים האחרונות. השקעה זו הניבה כ-900 מוצרים חדשים בכל שנה. כמו כן, נתן בקמאייר סקירה מקיפה על מגמות, אתגרים וחדשנות טכנולוגיות בשוק הרכיבים העולמי ובטקסס אינסטרומנטס. פרופ' פסיג סקר בהרצאתו את קצב השינויים במאה ה-21 שיכתיב דרכי חשיבה מדעיים וטכנולוגיים בסדר גודל שהמין האנושי לא ידע כמותו מערש קיומו. ההרצאה הציגה את קצב השינויים המדעיים והטכנולוגיים ודנה בהשלכותיו המדעיות, התעשייתיות והחברתיות.

משה הלל, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס ישראל, אמר: "ארוע הבכירים שערכה חברת איסטרוניקס להשקת הפעילות המשותפת עם חברת טקסס אינסטרומנטס היה אירוע מכובד ומרשים. המפגש עם  מנהלים בכירים ומובילים בתעשיית ההי-טק הישראלית נוטע ביטחון וציפייה לגבי עוצמתה של תעשיית ההיי-טק המקומית ויכולתה לגדול. ציפייה זו עומדת בהלימה עם החזון להגדיל את ההי-טק הישראלי מ-25 מיליארד ל-40 מיליארד דולר וליצור תנופה מחודשת בתעשיות עתירות ידע בתקופה קצרה יחסית . אני מאמין שלחברת טקסס אינסטרומנטס יש את המוצרים הנכונים והחדשניים לתמוך בחזון זה".

מימין: דורון איתן, מנהל תחום ה-embedded באיסטרוניקס; היינץ פיטר בקמאייר, מנהל מכירות ושיווק אנלוג לאזור EMEA בטקסס אינסטרומנטס; צביקה  רוזנפלד, מנהל מנהל הפצה בטקסס אינסטרומנטס ישראל; משה הלל, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס ישראל

"אני בהחלט מרוצה מההשתתפות המרשימה של מקבלי החלטות באירוע ההשקה. זו הייתה הזדמנות מצויינת להציג את הערך המוסף של צירוף קווי המוצרים של טקסס אינסטרומנטס – DSP, מעבדים בארכיטקטורות מגוונות, מיקרו בקרים ורכיבים אנלוגיים, המאפשר לנו להציע לתעשיית ההיי-טק סל פתרונות מגוון ביותר", אמר אריה איתן, סמנכ"ל איסטרוניקס.

צביקה רוזנפלד, מנהל ההפצה של חברת טקסס אינסטרומנטס בישראל, אמר: "איסטרוניקס, אשר מונתה לאחרונה למפיץ הרביעי של טקסס אינסטרומנטס בישראל, הנה בעלת הבנה מעמיקה של שוק המוצרים האנלוגים וצרכיו, פרי נסיון עשיר שצברה ב-25 שנות פעילותה בתחום זה עם מוצרי נשיונל סמיקונדקטור שנרכשה לפני כשנה על ידי טקסס אינסטרומנטס. נתח שוק האנלוג של טקסס אינסטרומנטס העולמית עומד כיום על 50% מכלל מכירות החברה. אני בטוח שהידע והניסיון של איסטרוניקס יתרום להגדלה של מכירות נתח שוק האנלוג ומערכות משובצות מחשב של טקסס אינסטרומנטס בישראל".

אירועים קרובים