תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "סיפור הצלחה" מסיימי קורס ה-BI של אופיסופט: אבי גוטמן וחליל נסראלדין

16/02/2012 14:53

תחום ה-BI הוא אחד הענפים שמובילים את ה-IT בישראל ובעולם ועל פי תחזיות צפוי להיות אחד התחומים בהם יושקעו משאבים כספיים וארגוניים רבים גם בעתיד. אופיסופט, כחברת ה-BI הגדולה והמקצועית בישראל מכשירה בקורסים ייעודיים מומחי BI שבסיום הקורסים משתלבים בעבודה בפרויקטים המובילים בישראל.

עד כה הכשירה אופיסופט בקורסי הכשרה מאות אנשי BI ובימים אלה מתקיים קורס נוסף ובו כעשרים משתתפים הלומדים את עקרונות ה-BI וכיצד לעשות שימוש בכלים אלה כחלק ממערכות ניהוליות. הייחוד של הקורס הוא בעובדה שהמרצים הם מומחי ה-BI של אופיסופט אשר משלבים את הקניית הידע התיאורטי במידע רב מפרויקטים אותם בצעו בארגונים הגדולים בישראל.

מיכל לודבינובסקי, סמנכ"ל משאבי אנוש באופיסופט, אומרת כי בוגרי הקורס מסיימים את הלימודים עם ידע מקצועי רב ורבים מהם משתלבים בהצלחה רבה בפרויקטים שמבצעת אופיסופט בתחום ה-BI או כמומחי BI פנימיים בחברות וארגונים. "אנחנו מקבלים משובים מעולים על בוגרי הקורסים ממנהלי הצוותים, מנהלים הפרויקטים והלקוחות אצלם השתלבו העובדים", מוסיפה לודבינובסקי, "השילוב בין הידע התיאורטי לניסיון המעשי שמועבר על ידי המרצים מסייע לבוגרי הקורס להיות מוכנים להשתלבות בתעסוקה בתחום ה-BI".

אחד הבוגרים של הקורס באופיסופט הוא אבי גוטמן, בן 53 נשוי +שלושה -תושב ראשון לציון. "עבדתי למעלה מ-12 שנה בחברת IT העוסקת בתחומי Billing. לאחר שסיימתי את עבודתי בחברה, חיפשתי דרך לשלב את הידע שלי בתחום הפיתוח ובסיסי הנתונים יחד עם תחום חדשני שיאפשר לי לפתח קריירה חדשה לשנים הבאות", מספר גוטמן. "את השילוב בין כל השאיפות האלה ויותר מצאתי באופיסופט, כחברת ה-BI הגדולה והמקצועית ביותר בישראל".

מדוע בחרת לעסוק בתחום זה?
במהלך עבודתי עם מערכות בנפח נתונים גדול נתקלתי בפתרון BI ליצירת דוחות מהירים בנפחים כאלו. במהלך הלימודים גיליתי שתחום ה-BI מרתק והמקצועיות של אופיסופט בביצוע פרויקטים, בשילוב עם פריסת לקוחות בכל תחומי השוק, מאפשרת התפתחות מקצועית ואישית.

מה אתה עושה בתום הקורס?
לאחר הקורס עבדתי בשני פרויקטים בתחום ETL. בתקופה האחרונה נקלטתי בחברת אופיסופט כאיש פיתוח BI בפרייקט עדליא, כאשר המשרה כוללת פיתוח כל התחומים בנושא.

בוגר נוסף של הקורס הוא חליל נסראלדין מדלית אל כרמל, בן 42 , נשוי ואב לשתי בנות ובן. "למדתי תואר ראשון בפיסיקה ומתמטיקה באוניברסיטת תל אביב", מספר חליל. "בסיום הלימודים באוניברסיטה, פניתי להוראה ולימדתי מדעים בתיכון אורט שבכפר. בתום שנה פניתי לקורס הסבת אקדמאים להנדסת תוכנה, ונקלטתי בבית תוכנה המספק מוצר מקיף למערכות תפעוליות בתחום התעשייה הזעירה והבינונית. עבדתי שם כעשר שנים וחיפשתי כיוונים חדשים שיוכלו לקחת את הידע והניסיון שצברתי בתחום, לאופקים חדשים ומאתגרים, וכך הגעתי לתחום ה BI".

מדוע בחרת לעסוק בתחום זה?
בחרתי בתחום ה-BI להמשך הקריירה, מכיוון שראיתי בו המשך ישיר לתפקיד הקודם תחום אשר יכול לקחת את הידע והניסיון שצברתי בתחום המערכות התפעוליות, לכיוונים חדשים ומאתגרים . את הקורס של אופיסופט בחרתי אחרי שנחשפתי לתוכנית הקורס המגוונת והעשירה.

ספר על החוויות בקורס והכלים שנתנו בידיכם בזמן הלימודים על מנת להתמודד עם העולם שבחוץ.
"הקורס היה חוויה בלתי רגילה, עם מדריכים מקצוענים מהשטח ועם יכולות הדרכה גבוהות ביותר".

מה אתה עושה בתום הקורס?
"תקופה קצרה לאחר תום הקורס נקלטתי בחברת אופיסופט לפרויקט BI בריבוע הכחול, ומאז אני עובד שם. המערכת שפותחה בריבוע הכחול (מערכת הינשוף) מהווה פלטפורמה מצוינת להרחבת והעמקת הידע האישי שלי כמפתח לרמה הגבוהה ביותר שמפתח BI יכול לשאוף אליו".

שני בוגרים אלה הם דוגמא מייצגת לקורסים של אופיסופט. כאמור, בימים אלה מתקיים קורס ובחודש פברואר צפוי להיפתח מחזור נוסף. מפגש התרשמות צפוי להתקיים בקרוב.

לפרטים נוספים והרשמה נא לפנות ל-חן חזק, בטלפון 03-7330782 או בכתובת המייל הבאה

אירועים קרובים