תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אורח באתר: ירון אלטשולר – מנהל תחום בסיסי נתונים בא.מ.ת מיחשוב

16/02/2012 15:00

שמואל מרדלר: ירון, תתאר בבקשה את פעילות א.מ.ת מיחשוב בתחום בסיסי הנתונים.
ירון אלטשולר: התחום הוקם בא.מ.ת מיחשוב לפני מספר שנים ומתמקד בטכנולוגיות הליבה של אורקל הסובבות סביב עולם בסיסי הנתונים. למעשה, אפשר לחלק את ההיצע שלנו ל:

א.    ייעוץ High Level בעולם בסיסי הנתונים, כמו קונסולידציות בסיסי נתונים (ביצענו את הפרויקט הגדול ביותר שנעשה בארץ בשנים האחרונות), ייעוץ ארכיטקטוני, פרויקטי DR, Assessments וכו' .
ב.    יישום והטמעת פתרונות אורקל ופתרונות משלימים כדוגמת פתרונות High Availability, פתרונות DR, Golden Gate, Enterprise Manager מוצרי Security ועוד.
ג.    שרות ותמיכה בבסיסי  נתונים (7X24).
ד.    Exadata – למעשה א.מ.ת מיחשוב הינה השותף בו בחרה אורקל להוביל את תהליכי המכירה וההטמעה של Exadata בישראל. כחלק משיתוף הפעולה, רכשנו מכונת Exadata למעבדה שלנו והקמנו ביחד עם אורקל את מרכז ה-POC של ה-Exadata בישראל.  לקוחות מוזמנים אלינו על מנת להתנסות במוצר ולבצע POC של האפליקציות שלהם על פלטפורמת ה-Exadata.

שמואל: בתאריך ה-21.2.2012 יתקיים כנס "כל הא.מ.ת על BIG DATA", מה יהיו עיקרי הרצאתך?
ירון: בכנס אדבר על המגמות בשוק בסיסי הנתונים אשר נותנות מענה לאתגרי ה-BIG DATA. אציג את מגמת המעבר של לקוחות ל-"קופסאות סגורות" – Database Appliances והיתרונות בגישה זו; וכן את היתרונות באימוץ טכנולוגיות ה-Hadoop וה-Sharding – ארכיטקטורה אשר מבזרת את פעילות בסיסי הנתונים המידע לשרתים רבים.

שמואל: האם תציגו בכנס גם היבטים המיועדים לאנשים טכניים העוסקים בבסיסי נתונים?
ירון: בהחלט, בכנס שני מסלולים – מסלול ניהולי ומסלול טכני. במסלול הטכני נציג את הדרכים למימוש טכנולוגית ה-Big Data וניתן Best Practices לביצוע מיגרציה מארכיטקטורה מסורתית של בסיסי נתונים ל-Exadata. נתאר שלב אחר שלב בביצוע המעבר, למה לשים לב, ועד לביצוע של ה-Performance Tuning.

שמואל: אילו פרויקטים מעניינים נמצאים בשלב זה בביצוע על ידיכם?
ירון: סיימנו לאחרונה בהצלחה פרויקט בו בוצעה קונסולידציה של למעלה מ-100 בסיסי נתונים ל-6. הפרויקט החל בתהליך ייעוצי בו הוכחנו ללקוח את הישימות וה-ROI של המהלך ואנו שותפים למימושו. א.מ.ת מיחשוב תמיד מוכנה לקבל  אחריות גם על המימוש של המלצותיה, וזו דוגמא לכך. ביצענו מספר פרוייקטי שידרוג של לקוחות גדולים ל-Oracle 11.2 ומעבר ל-Oracle Real Application Cluster. אנו מבצעים מספר פרויקטים בעולם ה-Data Warehouse. כמו כן, אנחנו שותפים להסבה של לקוח מאד גדול מ-Sqlserver ל-Oracle.

שמואל: פעילות רבה מבוצעת על ידכם באמצעות טכנולוגיות של אורקל, מדוע?
ירון: אורקל הינה חברה מובילה בתחום בסיסי הנתונים ומשקיעה בתחום זה משאבים רבים. רק לאחרונה השיקה אורקל פתרונות חומרה ותוכנה ייעודיים כגון: ה-EXALYTICS לתחום ה-BI, ה-BIG DATA APPLIANCE – המשלב Hadoop ואינטגרציה לאורקל, ו-Super Cluster על בסיס חומרה של Spark. אנו מאמינים במגמה של אורקל שהוצגה עם רכישת סאן: לפתח פתרונות חומרה ותוכנה מותאמות ללקוח – Engineering Systems ובטוחים שמימוש המגמה יספק ערכים מוספים גבוהים ללקוחותינו.

ליצירת קשר

אירועים קרובים