מוטורולה משיקה בישראל את MOTOACTV – מאמן אלקטרוני משולב עם נגן מוסיקה

המכשיר החדש הוא בעל מסך מגע ומבוסס על פלטפורמת אנדרואיד, ונעזר בטכנולוגיית GPS, המסייעת למדוד ערכים שונים, כמו זמני אימון, מרחקים, מהירות, קצב לב וקצב שריפת קלוריות ● בנוסף, הוא מאפשר חיבור אלחוטי למחשב ולאוזנייה, ולפיכך אפשר לקבל שיחות ו-SMS על המכשיר גם כשהוא נמצא במרחק 100 מטרים מהמכשיר הסלולרי ● MOTOACTV יוצע למכירה בחנויות ספורט מקצועיות וברשתות חדרי כושר במחיר בסיסי של 1,999 שקלים

מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) נכנסת לקטגוריה חדשה של מכשירים ומשיקה בישראל את MOTOACTV – מאמן אלקטרוני, המציע גם תכונות של נגן מוסיקה חכם. ההשקה בישראל היא השלישית במדינות אירופה והחמישית בעולם. לדברי וויליאם ריפלי, מנהל כללי של מוצרים נוספים לאזור EMEA במוטורולה, "זהו המכשיר הראשון בקטגוריה החדשה, אך לא האחרון".

ריפלי, שהגיע לישראל במיוחד לרגל ההשקה, הוסיף כי "מוטורולה מוביליטי מתכוונת להרחיב את קו המוצרים שלה בקטגוריה החדשה. הבאנו את התכונות שאנשים אוהבים בסמטארפון שלהם לעולמות הכושר, עם תוספת חדשנית".

המכשיר החדש הוא בעל מסך מגע ומבוסס על פלטפורמת אנדרואיד, ונעזר בטכנולוגיית GPS, המסייעת למדוד ערכים שונים, כמו זמני אימון, מרחקים, מהירות, קצב לב, קצב שריפת קלוריות – שמנוטרים כולם בזמן אמת. בנוסף, בזכות רכיבי ה-Wi-Fi והבלוטות' הכלולים בו הוא מאפשר חיבור אלחוטי למחשב ולאוזנייה, ולפיכך אפשר לקבל שיחות ו-SMS על המכשיר גם כשהוא נמצא במרחק 100 מטרים מהמכשיר הסלולרי (לאחר שצומד אליו).

הנגן החכם, לדברי החברה, משמעו שהמכשיר יודע לזהות שירים שבעת השמעתם משתפרים ביצועי האימון של המשתמש – ולהציג אותם בתור רשימת ההשמעות המועדפות, והוא כולל גם רדיו FM.

המכשיר כולל תוכניות אימון שונות לבחירת המשתמש. לאחר סנכרון נתוני האימון המצטברים אל המחשב ולאתר הייחודי MOTOACTV.COM – תוכנה ייחודית מסייעת לנתח את הביצועים מהיבטים וחתכים שונים – מיקום, שעות, זמן, הישגים, וכו' בטבלאות נוחות וברורות, ואף להתחרות מול משתמשים אחרים.

המכשיר ניתן לנשיאה על היד ברצועת חיבור, על החולצה עם תפס מובנה או על האופניים שלכם.

תכונות נוספות: זמן סוללה של עד 9 שעות לאימון בחוץ ועד 20 שעות לאימון במבנה, עם שבועיים זמן המתנה, חסינות למים ושריטות (אך אינו מתאים לפעילות במים), זיכרון של 8 ג'יגה-בייט עם רשימות השמעה מובנות, תמיכה בבלוטות' 4.0 ובקישוריות ANT+ לחיבור עזרי אימון נוספים בעתיד, משקל של 35 גר'.

MOTOACTV יוצע למכירה בחנויות ספורט מקצועיות וברשתות חדרי כושר במחיר בסיסי של 1,999 שקלים, הכולל מכשיר, אוזנייה חוטית, רצועה ליד, תפס חיבור וכבל USB. אביזרים נוספים כרוכים בתשלום נוסף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעל

    תודה על הסקירה, אני בהחלט שוקלת לקנות את השעון

אירועים קרובים