תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הסמארטפונים והטאבלטים השתלטו על עובדי הסוכנויות הממשלתיות בארה"ב

יותר ויותר רשויות פדראליות וסוכנויות ממשלתיות בארה"ב מאשרות לעובדיהן להמשיך לעבוד באמצעות טלפונים חכמים וטאבלטים – האם מדובר בכאב ראש חדש ל-FBI?

19/02/2012 14:36
Mobility in Cloud

כמו בכל סקטור מהפכת הניידות הופכת להיות "הנורמלי החדש" גם בקרב עובדי הרשויות הפדראליות בארה"ב, זאת בזכות היכולות של פתרון MaaS360 לשמור על המידע הממשלתי מוצפן ומאובטח.

לאחרונה פרסמה הסוכנות הממשלתית האמריקאית את דו"ח הניידות הפדראלית. המדובר בדו"ח ראשון מסוגו, שמטרתו היא לבחון כיצד מנצלים העובדים ברשויות הפדראליות את מכשיריהם הניידים. מסקנות הדו"ח מראים בבירור שמרבית העובדים משלימים משימות הקשורות לעבודה, בדו"ח מצוין שכמעט כל עובדי הסוכנויות הממשלתיות והפדראליות ציינו שהם מאמינים ששימוש בטלפונים חכמים וטאבלטים הפך אותם ליותר יעילים ולספק תפוקה רבה יותר, מה שבסופו של דבר יספק שירות טוב יותר לאזרחי ארה"ב.

"יותר ויותר עובדים מצפים להיות זמינים ולעבוד מכל מקום בכל זמן", ציין בוב קירבי, סגן נשיא הסוכנויות הממשלתיות. "הסוכנויות הגיבו לראשונה בכך שסיפקו את האפשרות לשימוש בטלפונים חכמים וטאבלטים השייכים לארגון ועכשיו הם מאפשרים שימוש גם במכשירים פרטיים , מה שכבר זכה לכינוי BYOD (ר"ת Bring Your Own Device). מדיניות זאת עוד תגדל ותכפיל את עצמה לאור מדיניות הצמצום שממשל אובמה, אשר אחד מסעיפיה הוא צמצום כמות המכשירים הניתנים לעובדי הממשל, והכוללים טלפונים חכמים וזאת במטרה לחסוך בעלויות".

הדו"ח שמבוסס על תשובות של 414 עובדי רשויות פדראליות, סיפק תמונה מעניינת על השימוש בניידות, כיצד מנהלי ה-IT בסוכנויות הממשלתיות מנהלים את המכשירים ואת הצעדים שאותן רשויות מיישמות כדי להגן על הביטחון והמידע של הרשויות הפדראליות. 85% מהסוכנויות מספקים מדיניות אבטחת מידע על המכשירים, וכן 84% מצריכים הדרכה ראשונית לכל אותם עובדים אשר משתמשים במידע ממשלתי על מכשירים הפרטיים.

"עובדים ממשלתיים – כמו כל עובד בתעשיות אחרות – מקבלים גישה למגוון רחב של מידע, החל מנתוני העבודה שלהם דרך נתונים פיננסיים, דואר אלקטרוני ונתונים סוציאליים", אומר קירבי. "עובדים מבינים שהם צריכים לשמור על חיסיון המידע – אך איומי הסייבר רק הופכים להיות מתוחכמים יותר , הם צריכים חבילה שלמה של כלי הגנה כדי לעזור להם להתמודד עם אותם איומים".

סוכנות הביטחון הלאומי האמריקאית NSA הינה אחת מסוכנות הממשל שלאחרונה הודיעה שתאפשר גישה לרשת הארגונית לעובדיה באמצעות הטלפונים הפרטיים שלהם, לדעת הסוכנות צעד זה יגביר את יעילות העבודה של עובדי הסוכנות. הודעה זאת של NSA חייבה פתרון MDM (ר"ת Mobile Device Management). הפתרון שנבחר הינו היחיד שעומד בתקנות FISMA תקנות המחמירות ביותר מצד רשויות פדראליות, שיספק אפשרות להעברת מידע רגיש מאד לעובדים וחייב לאפשר גישה מוצפנת ומאובטחת בעת נדידה.

אירועים קרובים