אלי פרנק, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק, פורש מתפקידו בעקבות שינויים ארגוניים בחברה

במסגרת השינויים הארגוניים, תאחד החברה את חטיבות ההנדסה וה-IT, שיפעלו כחטיבה אחת תחת אחריותו של יובל קינן - סמנכ"ל ההנדסה והרשת ● יצויין, כי מהלך דומה נעשה בבזק בינלאומי, שם סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנמ"ר החברה, אייל צפריר, משמש גם כאחראי על תחום ההנדסה ● פרנק סיכם את תקופתו בבזק כ-"הנאה צרופה מלהיות חלק מהנהלה מצוינת של חברה מובילה ומצליחה. תקופה של חמש שנים וחצי מלאות באתגרים וריגושים"

אלי פרנק, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק, הודיע הבוקר (א') על סיום תפקידו בחברה לאחר כחמש שנים וחצי. הסיבה לפרישה היא שינויים ארגוניים שמבצעת בזק, במסגרתם תאחד את חטיבת ההנדסה והרשת עם חטיבת טכנולוגיות המידע. מבזק נמסר, כי שתי החטיבות יחלו לפעול כגוף אחד תחת ניהולו של יובל קינן, שמילא במשך ארבע וחצי השנים האחרונות את תפקיד סמנכ"ל ההנדסה והרשת. החטיבה החדשה תיקרא "טכנולוגיות ורשת", ותרכז תחתיה את מלוא הפעילות של שתי החטיבות הממוזגות.

יצויין, כי מהלך דומה נעשה בבזק בינלאומי, שם סמנכ"ל הטכנולוגיות ומנמ"ר החברה, אייל צפריר, משמש גם כאחראי על תחום ההנדסה – תפקיד במסגרתו הוביל את פרויקט הנחת הכבל התת-ימי.

פרנק, שהחליף בתפקיד את רז הייפרמן, הוביל והיה מעורב בפרויקטים רבים בבזק במהלך עבודתו בחברה, לרבות פרויקט הענק להקמת רשת ה-NGN של החברה. לפרנק רקע עשיר בתחום הטכנולוגיה: הוא החל את דרכו כחלק ממערך המחשבים של צה"ל, שם שירת במשך שנים רבות והשתחרר לבסוף בדרגת אלוף משנה. לפני שהצטרף לבזק, שימש כסמנכ"ל באמדוקס (Amdocs) במשך קרוב לחמש שנים ולאחר מיכן עבד תקופה קצרה בנס טכנולוגיות.

פרנק סיכם את תקופתו בבזק כ-"הנאה צרופה מלהיות חלק מהנהלה מצוינת של חברה מובילה ומצליחה. תקופה של חמש שנים וחצי מלאות באתגרים וריגושים".

בעקבות פרישתו של פרנק, מסר אבי גבאי – מנכ"ל בזק, כי "לצערי, אנו נפרדים מאלי, שנמנה על בכירי ומצטייני מנהלי ה-IT  בארץ. אלי הפך את ה-IT בבזק לחטיבה מצויינת, תוך יצירת שיפור משמעותי – הן בצד התפוקות והן בצד העלויות. אלי הצליח לחבר היטב בין הצרכים העסקיים והתפעוליים של החברה לבין היכולות לספק מענה במערכות מידע ותשתיות מחשוב באופן חכם, יעיל ומהיר. לאלי חלק מרכזי בהצלחת החברה בשנים האחרונות, ועל כך אני מודה לו, ומאחל לו הצלחה בכל דרך שיבחר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ

    זה מה שקורה שארגונים מנסים לחסוך או לתת פחות חשיבות לגוף כמו IT. ברגע שמורידים את משרת המנמ"ר בארגון ומאחדים אותו עם גוף אחר הנדסה כספים וכו' שום דבר טוב לא יוצא מכך. כנראה אותם ארגונים אינם מבינים ב IT ורק מתיימרים להגיד שהם מבינים. היום בעיקר חשוב שהמנמ"ר יהיה כפוף למנכ"ל בעיקר מהסיבות של מעורבות בתהליכים העסקיים וכמובן באבטחת המידע. וכאשר מכפיפים את גוף ה IT לגוף אשר זהו אינו תחום עיסוקו העיקרי ואו שאין לו מושג על כך אזי ההחלטות שמתקבלות הינן החלטות לא הגיוניות. זהו זילזול בתפקיד המנמ"ר ולהערכתי זה יחזור כבומרנג.

אירועים קרובים