אקסיומה תטמיע SAP Business One בטלוויזיה החינוכית; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת שתוטמע תחליף מערכת ייעודית קודמת, פרי פיתוח פנימי, ותשרת עשרה משתמשים לטובת ניהול מערכי התפעול והתקציב של הפעילות השוטפת ושל הפקות הטלוויזיה החינוכית ● רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל: "בעקבות הפרויקט, הטלוויזיה החינוכית תוכל להתממשק למערכת המרכב"ה של החשב הכללי"

אקסיומה פתרונות מידע

אקסיומה פתרונות מידע תטמיע את מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) לעסקים בינוניים וקטנים, SAP Business One, בטלוויזיה החינוכית הישראלית. הפרויקט יחל בחודש הקרוב ויסתיים בסוף הרבעון השני השנה. היקף הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

המערכת שתוטמע תחליף מערכת ייעודית קודמת, פרי פיתוח פנימי. היא תשרת עשרה משתמשים לטובת ניהול מערכי התפעול והתקציב של הפעילות השוטפת ושל הפקות הטלוויזיה החינוכית.

אקסיומה היא שותפתה העסקית של סאפ ישראל והיא מתמחה בביצוע פרויקטים לארגונים בתעשיית התקשורת. לאקסיומה פתרון ייעודי לחברות מתחום התקשורת, ההפקה והשידור. המערכת שתוטמע תיתן מענה לתהליכים תפעוליים ייחודיים לענף הטלוויזיה כגון ניהול אולפנים, שיבוץ משאבים, ניהול תקציבי הפקות ועוד. מסאפ נמסר, כי SAP Business One הוטמעה בעבר בקבוצת התקשורת RGE המחזיקה בערוצי הספורט, ערוץ 8, ערוץ הילדים וערוץ לוגי.

רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, אמר כי "הפרויקט מממש את האסטרטגיה של החברה בישראל – לאפשר חיבוריות מלאה בין תאגידים וארגונים גדולים לבין ארגונים קטנים ובינוניים. כך, בעקבות הפרויקט, הטלוויזיה החינוכית תוכל להתממשק למערכת המרכב"ה של החשב הכללי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים