תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הנס דיל, מנהל השיווק הראשי של אינפורמטיקה ב-EMEA: "כאשר ערך המידע עולה ועלויות הניהול יורדות – הארגון מרוויח"

19/02/2012 15:37

חברות רבות מתרכזות כיום ביישומים ארגוניים. מחלקות ה-IT שלהן מתוכננות לתמוך במערכות ERP ,CRM ומערכות לגאסי ונאלצות להתמודד עם אתגרים אשר הולכים ונעשים קשים משנה לשנה בשל העובדה כי מערכות אלה צריכות לשתף ביניהן מידע אודות הלקוחות, המוצרים ומידע חיוני אחר אשר נמצא בבסיסי נתונים שונים. שילוב מידע זה יוצר בלבול וחוסר עקביות בנתונים, אשר גורמים למשתמש העסקי לחוסר בטחון במהימנות הנתונים ולכך יכולות להיות השלכות חמורות על התפקוד העסקי. עם הצמיחה האדירה שחלה בשנים האחרונות במידע והאימוץ ההולך וגובר של שירותי ענן, אתגרים אלה הולכים להיות גדולים ומסובכים אף יותר.

בכנס בישראל יסבירו מומחי אינפורמטיקה כיצד יש להתמקד מחדש במידע במקום ביישומים הארגוניים. נסביר כיצד למקסם את ה"החזר על המידע" הארגוני על ידי הפיכת הארגון לממוקד במידע וכיצד ניתן להצליח בעידן ה-Big Data על ידי שימוש בפתרונות שלנו להאחדת מידע ארגוני, לאיכות נתונים לניהול מידע אב (MDM) ולניהול מחזור חיי הנתונים (ILM).

ארגונים אשר יחלו לחשוב במונחים של מידע יוכלו להשתמש בנקודת מבט אחד, מאוחדת ומעודכנת, על הלקוחות, המוצרים ועל ישויות חשובות אחרות. בנוסף, הם גם יוכלו לוודא איכות הנתונים שלהם טובה וכל הם יגרמו למשתמשים העסקיים לסמוך על מהימנות הנתונים ולקבל את ההחלטות העסקיות הנכונות ביותר. כאשר הערך מהמידע עולה מצד אחד ומן הצד השני עלויות ניהול המידע יורדות – הארגון מרוויח. מהלך זה יוצר את מה שאנו מכנים "החזר השקעה על המידע" ("Return on Data"). יתרון נוסף באימוץ הגישה מתבטא בכך שלארגונים הממוקדים במידע קל יותר לעמוד ברגולציה ובדרישות המשפטיות העולות מפעם לפעם.

ארגונים רבים ברחבי העולם כבר הבינו כי גישת ההתמקדות ביישומים במקום במידע אינה עונה על הצרכים הארגוניים המודרניים בשל הצמיחה האדירה במידע, בעיקר בשל השימוש ההולך וגובר ברשתות חברתיות והרצון של ארגונים לעשות בהן שימוש עסקי.

אירועים קרובים