ServiceWise הטמיעה ממשק מבוסס ענן במשרד הבריאות; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

הממשק נועד לאפשר ליישם את התקנות החדשות שמחייבות מוסד רפואי לשקף את התרומות שהוא מקבל מכל מקור שהוא ● המערכת מאפשרת הן לתורם והן לנתרם לדווח על התרומות

חברת ServiceWise השלימה בימים אלה הטמעת ממשק מקוון באתר האינטרנט של משרד הבריאות. הממשק מאפשר לבתי חולים ולמוסדות בריאות נוספים לדווח בצורה מקוונת על כל סוגי התרומות שהם מקבלים, ובכך לשקף אותם לציבור. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך מספר חודשים, לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף מעריכים אותו בכמה עשרות אלפי שקלים.

הפתרון שהוטמע מבוסס על תשתית ענן של Salesforce.com. המשרד נזקק למערכת שתאפשר דיווח מקוון על התרומות – הן מצד התורם והן מצד הנתרם – בעקבות תקנה חדשה שמחייבת לדווח על תרומות מכל סוג שמתקבלות מכל גוף. היא מאפשרת לכל גורם רפואי שהוא לבצע את הדיווח, וכן לזהות ולהפריד בין תרומות כספיות לכאלה שאינן כספיות.

שירה לב עמי, מנמר"ית משרד הבריאות, אמרה ש-"החוק מחייב כל גוף או גורם במערכת הבריאות לדווח על תרומות כספיות ושאינן כספיות שהתקבלו ועל כל תורם לדווח על תרומות שנתן. כיום, כל תורם או נתרם יכול להיכנס לאתר הבית של משרד הבריאות ולמלא באופן פשוט וקל את הפרטים המתחייבים מהחוק. התהליך מפורט ומספק הוראות מדויקות למילוי הטופס הנדרש". לדבריה, "העובדה שמדובר במערכת מקוונת חוסכת לנו זמן רב ומייעלת את העבודה ואת תהליך הבקרה. הבחירה במערכת מבוססת ענן אפשרה לנו פיתוח מהיר וזול ביחס לחלופות".

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise, אמר ש-"כפלטפורמה, Salesforce.com מעניקה גמישות בפיתוח אותה ניצלנו על מנת להתאימה, בתהליך מהיר, לדיווחים מקוונים, באופן שמשרת ציבור משתמשים רחב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים