הסתיים מחזור נוסף של קורס המנמ"רים שעורכת ג'ון ברייס

במהלך הקורס, שהתקיים בשיתוף אנשים ומחשבים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע בנושאים שאמורים להכשיר אותם לתפקיד המנמ"ר - תפקיד הדורש ידע בתחומים השונים: עסקי, ניהולי וטכנולוגי ● כמו כן, הם סיירו בחברת כלמוביל ועודכנו בטכנולוגיות החדשות, בתחומים שאמורים לעזור להם לממש את האסטרטגיה הארגונית

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים שמועבר על ידי ג'ון ברייס הדרכה, בשיתוף אנשים ומחשבים, הסתיים באחרונה.

במהלך הקורס, שכלל 25 מפגשים, הרצו בפני המשתתפים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בנושאים שאמורים להכשיר אותם להיות מנמ"רים – תפקיד הדורש ידע בתחומים השונים: עסקי, ניהולי וטכנולוגי.

ההרצאות במישור העסקי חידדו את חשיבות הבנת האסטרטגיה העסקית של הארגון למתן תמיכה מתאימה של מערכות המידע ולהשגת יעדי הארגון כפי שנקבעו על ידי הנהלתו. במישור הניהולי קיבלו המשתתפים הנחיות וטיפים כיצד להפוך למנהלים טובים יותר. כמו כן, הם עודכנו בטכנולוגיות החדשות, בתחומים שאמורים לעזור להם לממש את האסטרטגיה הארגונית, בהם ERP ,CRM ,BI, מובייל, מיחשוב ענן והקמת DRP ו-BCP להמשכיות חיי הארגון בעת אסון.

המשתתפים חולקו לצוותים וביצעו פרויקט סיום, שהביא לידי ביטוי את מגוון הנושאים שנלמדו במהלך הקורס. בפגישת הסיום הציג כל צוות את ניתוח הארגון שנבחר מכל ההיבטים הרלוונטיים שנלמדו בקורס – החל מהחזון של הארגון דרך ארכיטקטורת היישומים ועד המו"פ.

במהלך הקורס יצאו המשתתפים, כבכל מחזור, לסיור בשטח. הפעם הם סיירו במשרדי כלמוביל. גיל כץ, סמנכ"ל מערכות המידע של החברה, אירח את המשתתפים וחלק עימם מניסיונו כמנמ"ר ותיק.

מנחה הקורס היה בנצי שפירא, ששימש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים מובילים במשק: קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות. בין המרצים בקורס היו מנכ"לים ומנמ"רים של ארגונים מובילים מהמגזרים השונים, כמו גם אנליסטים ומומחים בתחומים השונים. בין היתר, הרצו בו סיגלית שביט, מנמ"רית פדקס (Fedex); יורם אלדר, לשעבר מנמ"ר בנק ירושליםגיל כץ, סמנכ"ל מערכות המידע של כלמוביל; אלי פרנק, סמנכ"ל מערכות המידע הפורש של בזק; ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת זאפ (דפי זהב לשעבר); רונן זרצקי, סמנכ"ל מערכות המידע של ישראכרט; רמי מרגלית, מנמ"ר M-DIRECT; עדה מרקמן, מנכ"לית BDA; רפי הוד, יועץ מיחשוב; אפרי אקרלינג, סמנכ"ל מערכות מידע של חברת הביטוח אליהו; ופלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

במשוב שנמסר על ידי המשתתפים הם ציינו את הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של המרצים, שאפשרו להם להעשיר את הידע בתחומים השונים. "המקצועיות, ה-Networking והאווירה הנעימה במפגשים גורמים לנו להמליץ בחום לעמיתים שלנו להשתתף במחזורים הבאים של הקורס", כתבו הבוגרים.

מחזור נוסף של קורס המנמ"רים עתיד להיפתח ב-22 בפברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים