תוכן שיווקי

ענקית התוכנה SAS מציגה צמיחה דו-ספרתית, זינוק של 12% בהכנסות לשיא של 2.725 מיליארד דולר בשנת 2011

השגי SAS האחרונים עומדים בסימן עלייה בביקוש לאנליטיקה עסקית ויכולות הטיפול ב-Big Data.

20/02/2012 15:59

SAS, המובילה בתוכנה ושירותי האנליטיקה העסקית, השיגה שיא של הכנסות עולמיות בסך 2.725 מיליארד דולר בשנת 2011. SAS מסמנת צמיחה דו-ספרתית בשנה ה-36 לרווחיות מתמשכת והאצה בקצב הגידול משנת 2010, אשר נבעה מן הביקוש הגובר של אירגונים להפיק תובנות ממאגרי הנתונים בעזרת אנליטיקה מתקדמת.

"חברות בוטחות בכך שהאנליטיקה העסקית של SAS תסייע להן לפתור בעיות, החל מהגדלת ההכנסות ודרך אסטרטגיות תימחור משופרות וחסימת פגיעות והונאות", אומר ד"ר ג'ים גודנייט, נשיא ומייסד SAS. "בכל תעשייה חשובה אנו מתגאים בסיפורי הצלחה של SAS שראוי לתת עליהם את הדעת. אנו משגשגים בזכות האתגרים שלקוחותינו מציגים בפנינו. זאת הסיבה לקיומנו. אנו מתייחסים ברצינות לתפקידנו בהצלחתם".

חברת SAS המשיכה לצמוח גם בהיקף כוח האדם והגדילה את מצבת העובדים העולמית ב-9.2 אחוזים. SAS מדורגת באופן קבוע על ידי סוכנויות דירוג שונות כאחד ממקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם. בסוף השבוע שעבר זכתה להכרה נוספת בכך מן המגזין פורצ'ן, שמציג את מדד "100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן". המגזין דירג את SAS במקום השלישי.

סאסמקור הצמיחה של SAS הינו הרחבת בסיס הלקוחות והעמקת השימוש בכלים אצל הלקוחות הקיימים. על פי מחקרי IDC, מחזיקה SAS בכ-35 אחוזים מנתח השוק לתוכנות אנליטיות. תחום זה של העסקים גדל ביותר מ-10 אחוזים בשנה שעברה.

"אנו ממשיכים לגדול בתחום האנליטיקה למרות שגם חברות אחרות נכנסו אליו", אומר ג'ים דיוויס, מנהל השיווק וסגן נשיא בכיר ב-SAS, ומציין כי הינו אפטימי מאוד לקראת שנת 2012. בין התחומים המצטיינים בצמיחה גבוהה בפעילות SAS ניתן למנות את הכלים למניעת הונאות אשר היקף שיווקם צמח ב-121 אחוזים, מכירות של תובנות לקוח עלו בכ-38 אחוזים ושירותי ייעוץ צמחו ב-29 אחוזים.

SAS ממשיכה להשקיע באופן חריג בתעשייה במחקר ופיתוח, בשנה שעברה נותבו כ-24 אחוזים מן ההכנסות, יותר מ-650 מיליון דולר, למו"פ.

אירועים קרובים