יעקב אורשיצר, יבמ: "גייסנו 13 אלף שותפים עסקיים חדשים ב-2011 – ובהם 8,000 בשווקים צומחים"

-"שותפים עסקים מכל הקטגוריות תופסים מקום מרכזי באסטרטגיית השיווק של יבמ", אמר יעקב אורשיצר, מנהל הארגון לשותפים עסקיים ביבמ ישראל, לקראת הכנס העולמי של השותפים העסקיים של יבמ, שיתקיים בשבוע הבא בניו-אורלינס ● תשומת לב מיוחדת צפויה לעורר הופעה ציבורית ראשונה של המנכ"לית החדשה של יבמ, ג'יני רומטי

21/02/2012 09:33

"במהלך 2011 הצטרפו קרוב ל-13 אלף שותפים חדשים לרשת השותפים העסקיים של יבמ (IBM), ובכלל זה יותר מ-8,000 שותפים בשווקים צומחים", אמר יעקב אורשיצר, מנהל הארגון לשותפים עסקיים ביבמ ישראל, לקראת כנס PartnerWorld של הענק הכחול.

הכנס יתקיים בסוף החודש בניו-אורלינס, ארצות הברית, ויוצגו בו חידושים בתחום מיחשוב הענן, מיחשוב אנליטי עסקי, פתרונות לשווקי ביניים, התפתחויות בשווקים צומחים ו-BigData.

אלפי שותפים עסקיים של יבמ מכל העולם, מפתחים ומומחים צפויים להגיע לכנס, שמהווה האירוע השנתי המרכזי שמפגיש בין הענק הכחול לשותפיו. האירוע מאפשר לשותפים לחלוק מידע לגבי שיטות יישום מוכחות המאפשרות הצגת ערך מרבי ללקוח הסופי על בסיס כלים ותשתיות של יבמ.

החברה אף תכריז בכנס על הזוכים בתחרות השותפים העסקיים המובילים Beacon Award, שסיפקו ללקוחותיהם את הפתרונות החדשניים ביותר בדרך למימוש חזון העולם החכם (Smarter planet) של יבמ למציאות.

תשומת לב מיוחדת צפויה לעורר במהלך האירוע הופעה ציבורית ראשונה של המנכ"לית החדשה של יבמ, ג'יני רומטי, שנכנסה לתפקיד באחרונה. יחד איתה יגיעו לכנס בכירים נוספים של הענק הכחול, בהם רוד אדקינס, סגן נשיא בכיר בקבוצת המערכות והטכנולוגיה; ג'ים קורגל, מנכ"ל הקבוצה האחראית לקשרים עם מפתחי תוכנה; קרייג היימן, מנכ"ל פתרונות תעשייה; מארק הנסי, מנכ"ל הקבוצה האחראית לפעילות שותפים עסקיים; ואנדי מונשו, מנכ"ל לתחום העסקים הבינוניים.

אורשיצר ציין ש-"שותפים עסקים מכל הקטגוריות תופסים מקום מרכזי באסטרטגיית השיווק של יבמ. הכנס בניו-אורלינס יספק לשותפים הללו אפשרות לשמוע את בכירי יבמ, לפגוש עמיתים, ללמוד על חידושים של יבמ וכן על אסטרטגיות הצמיחה של החברה. בין השאר, תחשוף יבמ בכנס בפני שותפיה העסקיים את מפת הדרכים שלה לשנת 2015, אסטרטגיית פתרונות ומיזמי צמיחה מרכזיים".

"יבמ ממוצבת בעמדה ייחודית בשוק, ומציעה לשותפים העסקיים שלה שילוב שאינו זמין ממקור אחר, של מגוון מקיף של כלי תשתית, תוכנה, שירותים, חומרה ומחקר", הוסיף אורשיצר.

הוא אמר שיותר מ-45% מכ-1,000 היישומים הבולטים במיזם העולם החכם של יבמ פותחו והוקמו יחד עם שותפים עסקיים. כשליש מתוך המיזמים המשותפים הללו מתנהלים בשווקי הביניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים