מיקרוסופט תעדכן את שירות האחסון מבוסס הענן SkyDrive

החברה תגדיל את יכולות השימוש בשירות, גם עבור כאלה שאינם משתמשים במערכת הפעלה מבוססת חלונות ● כך, לדוגמה, תוסיף החברה אפשרויות אחסון בנפחים גדולים יותר מה-25 ג'יגה-בייט שמקבלים המנויים לשירות בחינם, העלאה של קבצים גדולים יותר ושיתוף קבצים מסוגים שאינם נתמכים ישירות על ידי חבילת האופיס

מיקרוסופט (Microsoft) עומדת לעדכן בקרוב את שירות האחסון מבוסס הענן שלה, SkyDrive, ולהגדיל את יכולות השימוש בו עבור משתמשי השירות, גם כאלה שאינם משתמשים במערכת הפעלה מבוססת חלונות (Windows).

כך, לדוגמה, תוסיף החברה אפשרויות אחסון בנפחים גדולים יותר מה-25 ג'יגה-בייט שמקבלים המנויים לשירות בחינם. מי שירצה בכך יוכל לרכוש תוספות אחסון של 20, 50 ו-100 ג'יגה-בייט תמורת מנוי כספי שנתי. מיקרוסופט גם אמורה לאפשר במסגרת העדכון העלאות של קבצים גדולים יותר. כיום, הגודל המרבי של קובץ יחיד שניתן להעלות במסגרת השירות עומד על 100 מגה-בייט, והוא צפוי לגדול ל-300 מגה-בייט. בנוסף, ניתן יהיה בעתיד לשתף ישירות קבצים מסוגים שאינם נתמכים ישירות על ידי חבילת האופיס (Office), למשל כאלה שתומכים בסיומות של קבצי OpenDocument. במיקרוסופט גם שוקלים לשלב תמיכה בשירות לקיצור כתובות שיקל על הגישה לקבצים עבור מי שיקבל הרשאה ישירה מהמשתמשים.

בנוסף, בדומה למה שמציע שירות אחסון הקבצים הפופולרי Dropbox, אמורה מיקרוסופט לפתח יישומים שיאפשרו גישה מרחוק לקבצים, לא רק ממחשבים שמריצים חלונות. כך, למשל, יוכלו גם משתמשי מקינטוש (Macintosh) להוריד יישום שיאפשר להם לאחסן קבצים ישירות בשירות ולגשת אליהם גם מבלי להיכנס למערכת העוטפת אותו, שכוללת תמיכה בגרסה המקוונת של אופיס ובשירות הדואר של מיקרוסופט, הוטמייל (Hotmail).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים